Thursday, January 06, 2011

Mat Rempit Di Tahun Baru 2011



Orang sambut tahun baru aku pun nak sambut gak....zaman merempit dah berlalu...skrg zaman geng surau......hehehee...

Tahun baru azam mesti mau baru...aku punyer azam?????ntah la....

Tahun nie konon nak sambut tahun baru ngan anak bini so aku pun ajak la diorg jadi mat rempit jalanan berbekalkan kamcai aku nie...

Peace...junior rempit

Muka kasi nampak ckit

Semangat tahun baru dan cintakan Malaysia perlu dipupuk sejak kecik...wah ayat tak leh blh...sape gelak, meh sini aku kasi penampaq skit.....

Tiada specific tempat yg kitorg tuju...mane ada tempat yg org kumpul situ la kitaorg tuju...
Macam semut urung gula...hehehe

Ini junior rempit dah terkulai sebelum laungan tahun baru bergema

Tido pun keselamatan diutamakan (helmet pun tak bukak)

kecewa kitaorg...takde plak bunga api time kitaorg tunggu kat mines...

Nie jer yg kitaorg dapat tgk mase otw balik...jadi la...lepas gak kempunan nak nengok bunga api....huhuhu

Sebelum terlewat tuan tanah dan tali barut nak ucapkan "SELAMAT TAHUN BARU 2011"

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...