Wednesday, January 19, 2011

Part 3 : aku skrg sudah mnjadi ayah mithali hehehe...''



12.9.2008 waktu pg aku bngkit dr tido aku lihat wife aku mengemas rmh pelik btl aku lihat dia....
org yg nk bersalin selalu yer dah dok releks2 ni tidak bgerak aktif cam biasa...

bile aku tegur dia ckp x ape nnti takut x ada yg nak mengemas bile dia kat hospital...aku ckp gan wife aku nnti aku cr la bibik utk kemas rmh ni...dia senyum jer memandang aku dgn cara mengoda ish...ish...nasib baik la anak aku nak keluar klu x .....''

k dlm dia dok mngemas tu aku d gempar kan gan kata2 yg menakut kan pun ada gembira pun ada...

wife aku ckp darah dah kluar waktu aku sedang d ulit mimpi2 yg indah2...tapi dia x nak kejutkan aku sbb dia ckp x rase sakit lg ish...ish tak kan la nak tungu sakit br nak ckp kot erm....

aku pun ape lg lepas jer dia ckp mcm tu jer aku suruh wife aku siap2 nak g hospital...aku ckp kite kene g jumpe doktor mimi takut baby dah x sabar2 nak kluar...''

bile dlm perjalanan ke hptl kpmc kajang aku tgk wife aku muke selambe jer mcm x ada masalah jer...aku pulak yg risau lebih2 mcm aku pulak yg nak bersalin...

aku tegur la x rase sakit lg ker???korang tahu ape dia ckp??

betul ker korang nak tau nie...klu nak tau gak cuba angkat dua2 kaki....











 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
























dah angkat ker belum?????
sape yg ngelat tak angkat lagi tue??????












































































aiipppp...babat kang tangan yg cuba scroll ke bwh ngan laju2 nie.....

















































ha kantoi....

































































hahahahaha....ape lagi...tunggu la dlu....korang kena la baca part 4 plak.... hehehe...''

2 comments:

  1. alahai dik oi...gelapnya umah kamu..bagi teranglah sikit.
    akak tenguk kat my soju..dan kat astro ONEHD

    ReplyDelete
  2. kak ina...tgh nak renovate umah bagi terang sikit nie...hehehe..thank ye kak

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...