Tuesday, January 25, 2011

Jom lunch pizza...



Dah makan tengahari ker korang?????...aku dah....hhaaaaa...menipu jer....baik wat pengakuan????...hehehe..pagi tadi la aku punyer lunch..bunyi cam pelik jer..aku sarap nasi lemak air tangan aku sendiri.... ni kira sarap pg merangkap ke lunch, klu kenyang lagi merangkap ke pagi esok la....

ari nie terajin sikit...tue yg wat nasi lemak...kesian plak lemak2 dah berkurang sikit coz jln2 kat mines ari tue...so ari top-up lemak balik la...selalu klu malas masak pagi aku tapau nasi lemak tepi jalan jer....nie klu dah kategori malas tahap kritikal nie...

klu korang dah gaji blh la g sini

Opssssttt.......bukan g sini....korang g tempat kat bwh nie....






haaaa....sini la.....klu dpt duit terpijak...jom pizza la.....

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...