Friday, January 21, 2011

Jom Join Contest Apezs



Pagi nie sajer2 BW kat umah jiran tertangga...erk..ade tangga lagi ker umah jiran aku nie...ke semua dah masuk lift terus tekan jer....heehehehehe

Masuk umah nie...nama tak boleh blah tue...SAYAP HALUSINASI

(jgn mare yer...nanti kena jual)

Confuse aku tgk nama cam ayat2 sasterawan plak....tapi best masuk sini coz tuan umah rajin kemas umah...

Paling best tgk maid2 yg kiut miut tue....

Malas nak story panjang lebar...kang tuan umah kembang montot sampai ke mlm plak...

Lupa lak nak kenalkan nama tuan umah tue...namanyer adalah JENG JENG...

APEZS SHAH....adakah dia sedara dengan shah jehan???? mmmmm????? 
nama timang timangan kot..nama betul, idak la ku tau...

Dia wat contest : The Best Header For Apezs (klik jer kat sini klu korang bersemangat waja nak join)

Disebabkan aku pun memang tak pandai nak wat benda alah tue...awal2 dah angkat bendera putih...

JOM RAMAI SERBU ERK......


4 comments:

  1. Alamak mg kembang habis laa ni..
    Mana nak tutup muka da.
    nama tu bukan timbangan tapi betol haha.
    shah je bukan hehe.. apezs tu mmg betol. ;) Thanks sudi wat n3 contest ini.

    ReplyDelete
  2. ader jarum tak nak jahit seluar koyak kat montot tue?????hehehehe

    ReplyDelete
  3. blogger picisan....maner la reti wat benda alah tue...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...