Thursday, July 21, 2011

Sambutan Birthday Lagi



Selamat petang


Semalam ada sambutan birthday lagi kat rumah mertuaku. Sempena ulangtahun yang ke 13 sepupu Tuan Tanah. Kenyang perut..gantung periuk belanga aku malam tadi...hehehehe


Jom layan mata ngan menu yang  simple dan best..



 


Mentang-mentang sekarang musim durian..siap ada durian lagi...


Durian tue posing maut lagi, memanggil-manggil aku untuk terkam. Sebelum nie, masa mula-mula pregnant jer aku baham pastu aku dah tak suka bau durian nie. Disebabkan godaan melampau-lampui oleh cik durian, akhirnya aku kecundang jua. Berjaya gak la aku baham 5 ulas. Ikut hati 3 biji durian tue aku nak baham tapi tak boleh ikut nafsu kang malam berpeluh aku dibuatnya.


Sekarang jom layan picture Photographer Tegar ngan Acik
 Tersipu-sipu malu plak anak bujang aku nie


Terlebih excited..Tuan punya birhday tak sempat tiup lilin, anak aku dah tiup sekali harung jer


Dah potong kek...


Birthday aku, Tuan Tanah, Tok Ayah dan Acik semua dah bertukar kepada birthday Photographer Tegar. Dia yang paling excited bila nampak kek. Birthday dia plak bulan 9, lagi 2 bulan jer dia nak cecah 3 tahun.


Ingat nak tempah kek bentuk kereta atau no. 3...agak-agak korang kat mana boleh tempah ye...aku bab menempah online ni buat IT sikit. Kalau ada siapa kenal tokey kek boleh la rekemen kat aku ye....


Perahan Otak : Tali Barut Comey

9 comments:

  1. ala bestnya makan², durian yg tak tahan tu

    ReplyDelete
  2. durian tu..aiyakkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. uuaaaa...sedap nye makanan!. dah hanie tengah pose..huhuhu..nasib la.

    ReplyDelete
  4. wohoh, durian! da lme xmkn, nak g beli tak ada mse, asik busy je, tgok gmbr nie je da trliur -.-

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi !!! :)
    comel je .. eh, durian . wau .. yummy !!! :)

    ReplyDelete
  6. owhh... durian.. skrg musim panas bebenor.. x berani nak makan doyan...

    ReplyDelete
  7. Oh kome, durian udah luruh
    Lebih baik cepat pergi suluh
    Lambat sikit kome dapat habuk
    Kalau tidur, jawapnya tinggal pokok
    Duit durian, yang tua nak ke Mekah
    Yang muda gatal nak menikah
    Musim durian banyak sedara mara
    Bila nebas sekor tak nampak muka


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    ~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    generasi nissan sentra

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ....Selamat Hari Lahir
    sepupu Tuan Tanah......

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    moga terus success dan terus success dalam memburu impian...
    may Allah bless you...always..always and always...

    ReplyDelete
  8. ini bukn menu simple ni..sdp2 nampaknya,yg tak tahan durian tu....

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...