Wednesday, November 09, 2011

Alamak Due Date Sudah....



Selamat petang

Tangan dah rasa gian nak berblog walhal baru sehari je tak bukak blog..Aku masih kat rumah dan BUKAN kat hospital....Aduhhhhhhh


kredit to mr google
 

Sepatutnya due date aku hari nie tapi baby plak taknak keluar lagi..tarikh nie takde ONG ke baby sampai tak nak keluar..Dah penat mengusung perut ke hulu ke hilir nie....Bosan jangan citer la dok kat rumah nie...hmmmmmmm


Aku start cuti keja dari semalam lagi, ingatkan hari nie dah boleh bersalin la so bersemangat la cuti awal tapi sampai ke sudah masih kat rumah. Semalam g check up pun doktor check cakap takde tanda-tanda contraction lagi dan kepala baby pun tak masuk betul-betul lagi...Buat CTG dan jantung baby pun ok...


Siap aku boleh g opis lagi sebelah petang menolong budak opis siapkan Dokumen Kontrak. Sepatutnya itu memang kerja aku pun. Dah aku start cuti terpaksa la diorang take over. Dah bosan sangat dok kat rumah tue yang runner g opis menolong diorang. Takut kang lain plak jadinya.


Hari Sabtu nie kena g check-up lagi dan harap-harap baby keluar la sebelum hari Sabtu nie..Ke baby nak ambik tarikh 11/11/2011 baru nak keluar nie?????...Dah la hari Sabtu nie kenduri kahwin adik ipar aku dan aku terpaksa la g check-up awal-awal pagi kalau tak, tak dapat la tengok pengantin...hehehehehe


Doktor bagi aku tempoh 2 minggu lagi nak tengok perkembangan baby...kalau dia taknak keluar gak dalam tempoh tue terpaksa la induce laaaa...


Perahan Otak : Tali Barut Comey

11 comments:

  1. ~semoga bby cepat kuar n sihat k..:)
    sabar2

    ReplyDelete
  2. kalau tak keluar lagi best kot muahahhahaa. tengok " hmmmmmmmmmmmmmm" kau yang gila panjang tu pon aku dah tau bosan kau dah sampai tahap mana hahahaa

    ReplyDelete
  3. Ohhhh nmpknya awk kena bersenam lbh lg ni!!! Dh try natural induce?

    ReplyDelete
  4. hebatlah. dlm menanti debaran nak dpt baby sempat lagi berblog. hihi. nanti bleh bagi tips kat cikpija ye :)

    ReplyDelete
  5. waaa..jage kandungan bek2 sis. semoga smua nye slamat ^^,

    ReplyDelete
  6. uihhhh kat umah lagi kerrr.... isshhhh handalnya ko ni....

    cuti bersalin dah start tapi baby tak mau kluar pulakkk.... harap ko tak apa-apa yerrr

    kami semua doakan terbaik buat kamu...

    Mungkin kita kena mulakan kesedarkan mentaliti masyarakat tentang kebersihan diri sendiri baru lah boleh buat KL yang di idamkan... tak kiralah yang miskin sederhana mahupun kaya


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    diy tinted film headlamp rr taillamp

    ReplyDelete
  7. wahhhh...cepat laaa kuar tak sbao aunty nak tengok...

    ReplyDelete
  8. semoag segala urusan dpermudahkan.insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  9. baby tak nak keluar arini ke? 11.11.11? ke dah keluar ni~

    ReplyDelete
  10. uihhhh ni mesti dah bersalin ni.... kami doakan semuanya selamat yerrr..

    Amin.....

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    diy hydro fuel system kereta

    ReplyDelete
  11. dah bersalin belum kak ??
    mesti comel !!!!

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...