Wednesday, July 11, 2012

Berbaloi-baloi Tunggu MAEL LAMBONG



Selamat petang...


Tak sia-sia dan berbaloi-baloi pengorbanan aku nie....


Jimat duit RM 20.00...Tak pe la lambat sikit keluar janji dapat tengok free...hahaha


MAEL LAMBONG

 kredit to mr google

Bukan tak nak support industri filem Malaysia...anak-anak dah bertambah nie susah nak keluar masuk wayang selalu..Pulak tue aku dengar Ahmad Idham tak nak keluarkan citer nie kat Astro First makanya guna je la kemudahan yang ada...


Memang patut pun kutipan filem nie dah cecah 5.5 juta..Memang best sangat...

MAEL LAMBONG (RAZIZAN RAZAK) merupakan seorang penarik kereta yangcukup dikenali di Kuala Lumpur. Namun, semuanya berubah apabila MARIA (JULIANA EVANS) telah menemui MAEL LAMBONG dan menyuruhnya menyelamatkan dirinya yang dikejar penjahat. Pelarian mereka dari penjahat, telah membawa mereka menuju ke negeri Terengganu di mana terletaknya kampunga asal MAEL LAMBONG, yang dia telah tinggalkan sekian lama kerana merajuk. Dalam keadaan MAEL LAMBONG ingin mengelak dari bertemu dengan penduduk kampung, dia akhirnya telah bertemu dengan ROZIE ( SHENTHY FELIZIANA) kekasih lama MAEL LAMBONG, dan tunang ROZIE, TIGER (TAI) yang tidak suka kehadirannya. Konflik telah berlaku di antara MAEL LAMBONG dan TIGER. Selain itu, penjahat yang mengejar MARIA telah menemui mereka di perkampungan tersebut. MARIA telah meminta pertolongan MAEL LAMBONG untuk membantunya. Dalam masa yang sama, dua PERISIK telah datang dari Kuala Lumpur dan menerangkan hal sebenar kepada MAEL LAMBONG. Kekeliruan telah berlaku apabila PERISIK yang disangka baik, rupanya adalah penjahat yang inginkan sebuah mikrocip yang mengandungi maklumat tender kerajaan dari MARIA. MAEL LAMBONG membantu menyelamatkan MARIA, dalam masa yang sama hubungan dengan ROZIE semakin akrab, namun tetap tidak disukai TIGER. Akhirnya, PERISIK yang jahat itu berjaya ditumpaskan, dan MAEL LAMBONG telah meminta bantuan MARIA untuk memberi pengajaran kepada TIGER. TIGER insaf, dan MAEL LAMBONG juga ROZIE meneruskan hubungan cinta mereka yang telah terputus sebelum ini.


Nak tengok KLIK SINI




7 comments:

  1. alaaaaaa...xtgk pun lagikkkk..

    ReplyDelete
  2. best ke kak citer mael lambong ni..

    ReplyDelete
  3. hehehe..kita tgk dok layan gak ni..baru bukak.dok senyap2 kat bilik ni..org ingat kita wat koje..ehhh mengulat lak aku layan mail lambung ni.senyap2.thanks sharing ye.

    ReplyDelete
  4. boleh jugak tengok weekend ni . saya pun selalu jugak beli di astro first ni.

    ReplyDelete
  5. best eh citer nih? ahmad idham x nk karkan kt astro first? camni kena gi nengok wayang ahh

    ReplyDelete
  6. bestnye dah dapat tengok.. dni belum.. huk3

    ReplyDelete
  7. nampak pon cam rancak..abang zizang ada

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...