Tuesday, August 07, 2012

Penangan Selsema dan Batuk Seminggu



Selamat pagi


Dah lama sangat tak update blog...Malas...malas dan malas lagi...


Dah hampir seminggu lebih aku batuk dan selsema...tak elok gak lagi....Nak tengok blog pun takde nafsu..


Nak bernafas pun susah. Dugaan betul bulan puasa nie. Sabtu lepas g jumpa doktor lagi buat kali kedua lepas selsema dan batuk makin teruk.


Dapat lagi ubat sebeban. Dah macam kilang ubat plak kat rumah nie. Ubat itu hari pun tak abis lagi dapat plak ubat baru.. Doktor kasi lagi power sampai aku tumbang. Tak sampai 5 minit makan ubat terus tidur tak sedarkan diri. Kalau rumah terbakar nie kompem rentung terus nie..hehehe


Ada sesiapa tau petua lain nak elokkan selsema dan batuk???...Dah tak larat nak telan ubat hari-hari. Disebabkan puasa, telan ubat lepas berbuka pastu tunggu 4 jam kemudian telan lagi dan esoknya lepas sahur telan lagi...


Giler gigih aku makan ubat tapi tak elok gak...Sekarang selsema dah berjangkit kat Mr. Shah. Adoi la...


Jangan lepas nie bebudak kenit kat rumah tue berjangkit sudah la...Harap dapat la sembuh dengan cepat...Taknak sakit-sakit bila nak raya nie...Nanti takde nikmat plak nak bedal rendang dan ketupat..huhuhu

1 comment:

  1. alaaa kesiannyeeee..dgr2 makan madu leh kurangkan batuk..

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...