Saturday, January 05, 2013

Jurassic & Ice Age Mengganas Di I-City



Selamat pagi


Boring takde aktiviti nak buat????..apalagi ajak la mak bapak g jenjalan ke I-City...


Klu anak-anak yg fanatik ngan dinosaur nie sangat sesuai la masuk ke Jurassic & Ice Age


Jurassic & Ice Age @ I-City


 Kasi can anak beranak bergambar sebelum masuk kawasan gelap


Hanya ada 10 jenis dinosaur....


 Yang menariknya dinosaur nie bergerak2 dan keluarkan bunyi


 Gigih tau meredah pagar kayu nak bergambar ngan haiwan2 zaman dulu nie


 Suka kacau tau..tak boleh kasi mamanya nak syok sendiri posing...ggrrrrrr


Habis jer aku posing kat situ...on the way nak jalan keluar aku tengok pekerja kat situ masuk dan halau sesiapa yg masuk kat dalam pagar tue...


Mujur la bukan kena kat kitorang..klu tak maunya aku bakar tempat tue...hehehehe



Bayaran masuk seperti tertera la


Disebabkan hadif baru setahun FREE la...kena bayar RM 40.00...giles la mahal...menggigil tangan mau bayar...huhuhu


Kalau tak disebabkan haikal yg nak masuk sangat situ tak kuasa la nak berhabis duit...

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...