Friday, January 11, 2013

Mr Shah Meninggal Dunia???



Selamat malam


Rasa takut sangat nak tido malam nie..semalam tadi aku mimpi Mr Shah meninggal dunia


kredit to mr google


Mimpi tue macam nie...kiranya macam kitorang baru2 kahwin la..ada anak sorang tapi bukan haikal tau...lain muka baby nie...


Mula2 Mr Shah meninggal dunia, aku tak pasti sebab apa..ker aku yg lupa..sejam lepas tue anak kami plak meninggal dunia...bayangkan la, esoknya nak raya...sehari sebelum tue suami dan anak meninggal...aku rasa macam org gila jadinya..menangis non stop....mana2 tempat yg boleh menggamit memori antara kami mesti buat aku menangis tersedu sedan...


Masalahnya bukan takat menangis dalam mimpi jer rupanya bila bangun tido tue...aku rasa air mata laju jer mengalir....menangis di alam mimpi pakej di alam realiti...


Bila bangun pagi tadi terus la citer kat Mr Shah..boleh plak dia tanya macam2..kita dah la emosi tak stabil lagi...terus malas nak jawab...


Harap2 tue mainan mimpi jer..tak sanggup la nak berpisah di alam realiti nie....klu la ditakdirkan Allah nak mengambil nyawa...biar la aku pergi dulu sebelum dia...tak sanggup aku nak laluinya di alam realiti nie....


Walaupun aku nie jenis tak romantik dan garang tapi "Dalam Hati Ada Taman" tau

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...