Wednesday, June 06, 2012

SEDONDON BERSAMA



Selamat petang

Cute sangat bila tengok anak beranak berbaju sedondon....geram tengok.

Aku kalau keluar jalan seboleh-bolehnya nak satu family pakai baju sedondon. Baru semangat kekeluargaan terserlah...

Ke aku sorang jer macam nie erk????...hhmmmmm


 Anak Bapak..Bulu mata melentik mengalahkan dak perempuan...hehehe


 Dah penat posing..


Makin besar, makin rapat Hadif dengan papanya...Pantang papa lalu depan dia, mesti menangis-nangis minta angkat..


Aku yang baring sebelah dia pun dia tak heran.....nie nak cari batu belah nie...huhuhu




0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...