Thursday, January 06, 2011

Black Out - Keganasan Melampau Batas



Malam tadi sedap2 makan char keow teow blh lak black out...ape lagi kelam kabut cari lilin...aiseh man lilin pun ciknonet jek yg ade...ala belasah jer, janji ada gak...ala2 candle light dinner la dinner mlm tadi...hehehe....ingat nak ambik gambar haikal mkn ditemani cahaya lilin yg mati segan idup tak mau tue.. tapi haikal nie pantang nampak mama dia acu camera ke dia mula la ckp "cenyum....cenyum..." dan aksi merampas camera...besar nanti gamaknyer nak jadi photographer kot....


dah settle makan, ramai2 tali barut tuan umah lepak kat lam bilik sambil tunggu pekerja TNB yg berdedikasi merepair ntah kat maner yg rosak.

lilin yg ciknonet tue plak dah tamat riwayat, letrik still non ado...huhuhu...aku ape lagi g kat ruang tamu layan feeling sorang2 dan wat keja yg lum settle.. mase nie la HAIKAL MENGGANAS...

blh dia main sorang2 dlm gelap kat bilik..rase mcm dah nak roboh bilik dikejarkan dek budak kenet sorang nie...aku g la usher ape la kekdahnyer dia menggiler cam tue...terkezut jap aku tgk baju ntah kemana seluar ntah kemana...yg tinggal hanye la pamper dryper yg tak berjaya dibuka dia...maybe dia panas sgt kot...mama dia dah pengsan tak sedarkan diri. Aku rase klu bom meletup kat umah jiran sebelah pun mama tak sedar...hehhehe

Tup-tup letrik pun ade la balik atas kerjasama geng "wonderpet" TNB dan ketangkasan pekerja cemerlang TNB repair ngan jayanyer...bersorak kegembiraan aku ngan haikal bagaikan MALAYSIA menang piala suzuki kali ke 2......kuang kuaang kuaannnngggggg

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...