Wednesday, January 19, 2011

Jom Gegar Blog



Dulu aku selalu tgk blog Ben Ashaari nie....dia g terjah blog2 lama dan baru...mase tue takde blog lagi so telan air liur jer la aku tgk...

Skrg....hehehehe...gelak setan ckit.....aku dah ada blog so aku nak join la segmen nie..mana tau untung sabut timbul...hehehehe

Mcm yg BA katakan blog tersebut mestilah blog sendiri....CONFIRM nie memang blog aku....tapi aku ngan bini aku la....sharing is caring tak gitue....

Syarat-syarat aku nak join nie.....meh tgk aku cukup syarat ke idak... 

1.Letak header BEN ASHAARI BLOG 
  1.  
    Dah letak...agak2 cukup besar tak utk en Ben tgk...

      
    2. Tajuk : JOM GEGAR BLOG dan linkkan ke entri ini ..
     
    Letak tajuk : JOM GEGAR BLOG (sila klik yek...)

    klu korang nak join klik jer situ...


4 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...