Friday, January 07, 2011

Zoo Negara Akhirnya..



Selamat pagi semua....ari nie aku nak citer pasal sambutan di siang hari tahun baru 2011.....

Tanggal 1/1/2011, pergh nombor cantik siot....ari nie aku plan bawa tali barut aku g ZOO NEGARA. Last aku g zoo tahun 2003 rasenyer...kira2 nie nak mengamit kenangan lama la nie...time tue aku ngan isteri dikategorikan "couple"...nie mesti ada yg tengah gelak terguling2..mesti ckp "ape la takde tempat lain ke nak g dating"....


"dah2 cukup2 la gelak, sambung baca blk."...Untuk merungkai pertanyaan pelik korang...dah namenyer couple, semua tempat harus jelajah, nanti camner nak citer kat anak cucu pengalaman di waktu muda...hehehehe

zoo negaraHaikal tgh buat konsert "tangisan bulan madu" sebelum bertolak

Kul 11 pagi kitorg dah terpaksa depan zoo, klu lambat sikit mesti jauh nak menapak....di dah kategori sedang la. Time dah bayar terkejut jap bila kakak counter tue ckp RM 40.00. Maknenyer satu kepala RM 20.00. Anak aku dikecualikan sebab umur bawah 3 tahun. Klu tahun depan nak g lagi anak aku kena RM 6.00.

Nak tram...Tuan Tanah & Bini kena RM 3.00 (dewasa : 12 thn ke atas)
Tali Barut kena RM 2.00 (kanak2 2 thn ke atas)

Mula2 naik tram, tak salah aku la.. nama benda alah yg kitaorg naik nie... pusing 1 round dlu, baru berbaloi bayar klu naik separuh2 rugi la....dah abis 1 round jalan kaki la plak.


Sesi memecahkan lemak

Gajah punyer lunch

Haikal - peace
teruja dia tgk gajah, sampai tempat lain pun dia tak nak g

Haikal ngan burung kasawari

Muka nampak suci giler time nie...hehehehe

Korang layan la gambar hasil photograper handsome @ haikal danish







Dah abis gambar????...nie tandanyer bateri camera dah kong...abis semua tempat nak diambil gambar oleh photographer handsome tue...tak sempat nak tangkap gambar ngan ikan besar....kecewa siot......Takpe lain tahun aku datang lagi....

Klu korang nak g sini aku cadangkan korang bawak la air byk2, sebab kat sini air mahal...1 tin jer dah RM 2.50....ok la selamat beriadah dan cuti2....hehehehe



0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...