Thursday, January 27, 2011

Part 6 - Zon Bilik Penentuan



Hati dah mule fikir yg bukan2 sebab aku tgk muke doktor mimi mcm pelik jer....mahu tak nyer mungkin selalunyer doktor mimi bagi ubat kat patient lain, tekanan darah akan turun tapi wife aku tetap tak turun2 gak....

Doktor mimi pun ambik keputusan yg lebih bijak melaporkan pekara ini kepada yg lebih pakar.....aku pun mcm biasa la menunggu keputusan dari doktor mimi....

Selepas setengah jam doktor mimi memberi tahu wife aku kene tahan wad....nak x nak kena la dok kat wad satu bilik 2 katil.....yg aku nak tergelak tu boleh lak wife aku cakap x nak dok bilik kongsi ngan org lain sebab takut malu org sebelah tgk masa dia menahan sakit nanti.......

Aku pun ape lagi terus g jumpe doktor mimi mintak tukar bilik yg privasi hanya aku gan wife jer yg blh ada dalam bilik ni.......puas hati gak la dlm bilik ni ada semua yg kite nak dah mcm bilik hotel la tv,sofa lipat,peti sejuk dan toilet tak yah nak kongsi2 gan org lain...hehehe......

Selepas beberapa jam kemudian wife aku dah mule rase sakit2 tak la kerap sangat kadang2 jer.....bile dah lame kelamaan wife aku dah mula rasa kerap sakit... serba dah tak kene aku yg tengok ni pun dah mule rase resah..........korang tahu mcm mane aku punyer la kelam kabut mase tu berape kali aku dok pangil nurse.......nurse tue leh plak wat muka tenang...aku dah cuak giler nie....

Ini la dugaan aku melihat wife aku menahan sakit yg amat sangat.........

Nak tahu jalan cerita seterus yer nantikan episod yg  akan datang......''

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...