Monday, January 17, 2011

Huhuhu...terkurung di pagi ari...



Selamat pagi semua....pagi2 dah kecewa giler..frust sampai tertonggeng2...

Ari nie nak pegi keja punyer la excited...tup2 cari kunci nak buka grill, blh plak kunci takde...cari la beg galas keluar semalam, abis satu rumah diselongkar....aduh takde la plak....hilang ker aper...

Imbas kembali otak aku yg dah berkarat nie...baru aku ingat semalam keluar g jogging...beg aku plak ada dlm keta..tuan tanah lupa nak bawa kluar...adddduuuuuhhhhhhhhhhhhh...........

Kelam kabut tepon tuan tanah ckp dah terperangkap...dah kena tunggu sampai kul 10 baru leh kluar...tue kira dah budget paling cepat dia blh sampai...anak aku dah bosan giler kat umah...dah la dia bangun awal excited nak g umah tok mak dia...dah tersadai kat umah plak...

Dah 3 ari aku tak update blog kesayangan kami laki bini nie coz takde menda nak citer...tggu aku upload gambar best dlu...baru aku kepoh2 kat sini...blog nie kami buat pun untuk catatan hidup kami sekeluarga dan supaya ayang kami nie dpt baca catatan kehidupan dan keceriaan family bila dia dewasa nanti....

0 comments:

Post a Comment

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...