Tuesday, August 23, 2011

Burger Oblong Ala Tower



Selamat petang..


Cepat betul hari nie perut nie start berkaroeke....menyucuk2 di kalbu dibuatnya..


Bagi menjamu mata di petang hari nie, jom usha gambar nie..mana tau la boleh kenyangkan perut buat sementara hingga waktu berbuka...hehehehe


Burger Oblong Ala Tower


Hambek ko bertingkat-tingkat lagi. Nie menu buka puasa Jumaat lepas la. Makan satu lapis tue pun dah buat aku terbongkang. Kecewa sikit la ngan saiz oblong nie, aku beli jenama Ramly Burger..bila masak jer terus dia mengecut...huhuhu. Roti terpaksa pakai roti gardenia jer coz roti hotdog yang aku beli dah expired la plak....memang hampeh


Asal aku beli kat kedai burger besar jer saiz burgernya..hmmmm, diorang pakai burger jenama apa erk????


Perahan Otak : Tali Barut Comey

8 comments:

  1. wahhh tingginyer cam ner nak masuk mulut tu....ekekeke

    ReplyDelete
  2. nak suap kat mulut pun tak muat tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. @MYA EL QAYREENA AZRYAN

    hehehe..bukan sekali gus pun makan, makan selapis2 jer

    ReplyDelete
  4. @MamaEma

    kalau mulut besar mungkin muat kot..hahaha

    ReplyDelete
  5. @Qaseh dalia adelia

    ingat nk buat macam KLCC tapi takut tumbang la plak

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...