Friday, March 02, 2012

Adnan Sempit 2 Memang Terbaik dan Tak Kering Gusi La



Selamat petang

Apa citer wayang terbaru korang????...Aku baru lepas layan Adnan Sempit 2

Lama gak la tak layan wayang coz Abang long takut nak tengok wayang, last tengok kat Alamanda dulu..nak pujuk dia masuk panggung jer dah makan masa 1/2 jam..
Memang terpaksa boikot la wayang kejap..

Baru-baru nie g The Mines, Abang long plak excited melampau-lampau nak tengok wayang. Siap tak sabar-sabar nak masuk panggung. Tapi bila dah masuk terus dia duduk bawah. Sembunyi balik kerusi coz dalam tue kan gelap. 

5 minit lepas tue baru la dia nak duduk atas kerusi tengok sama-sama...
Adiknya Hadif memang memberi kerjasama yang terbaik la..masuk panggung terus tidur, cuma merenggek-rengek sikit nak susu...Bagi BF terus sambung tidur sampai citer abis.

Anak-anak aku memang dah di training dari umur 3 bulan tengok wayang...Mak Pak kaki wayang, harus la training anak-anak dari kecik..hehehehe



Aku ngan kaum kerabat dah g tengok citer nie hari Ahad lepas kat The Mines...

Siapa yang belum g tengok memang rugi la..sepanjang citer tue tak kering gusi asyik gelak jer
Tengok muka Nan a.k.a Adnan dah memang kasi aku ketawa jer plus ngan dialog2 yang memang tak boleh blah la...

Paling kelakar bila Nan speaking Mat Saleh...Memang gamat la dalam wayang tue gelak....

Rasa puas dan jalan citernya pun rasa lama sangat..siap aku tengok2 jam..tak abis2 lagi citer...selalu kalau filem melayu kan sekejap jer dah abis...Berbaloi la ngan duit aku laburkan untuk tiket wayang tue..

Memang TERBAIK la...tak sabar plak nak tunggu filem 8 JAM lakonan Shaheizy Sam ngan Yana Shamsudin...

6 comments:

  1. baru bercita-cita nak pegi tengok dengan kawan opis sebab ramai kata kelakar citernya

    ReplyDelete
  2. wahh hebatnya bawa anak masuk wayang...good boy je hadif...teringin plak nk tgk pelem ni...

    ReplyDelete
  3. @Mamaleesya

    mamaleesya, berbaloi g tengok..memang akan ketawa jer la sepanjang cite tue

    ReplyDelete
  4. @Hanis MY

    mak pak kaki wayang terpaksa la anak2 join sekaki..kalau teringin nak tengok citer nie terpaksa la hanis tunggu keluar youtube dulu ye...hehehe

    ReplyDelete
  5. best nya.tingin gak nk tgok wyg tp bb kecik lg...hehe..

    ReplyDelete
  6. @!k@

    kayrul pun hari tue risau gak nak bawa baby tengok wayang tapi bila pikirkan masa abang long dulu ok jer masuk wayang..so redah je la

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...