Tuesday, March 27, 2012

Rasa Macam Nak Balik Rumah Jer Bila Stress Buat Kerja Opis



Selamat petang


Serabut betul kepala hari nie..kerja dah makin menimbun-nimbun atas meja..
Semua ruang kat meja nie dah penuh...takde ruang kosong langsung..


Kerja semalam membawa ke hari nie pun masih tak siap lagi..
Dapat plak kerja baru...
Aduhhhh laaaa


kredit to mr google


TENSION & STRESS !!!!!!

6 comments:

  1. samalah...bila boss marah...balik awal....BOIKOT.....hahaha

    ReplyDelete
  2. pernah bbrp kali kena mcm nie...stress dah smpai kena migrain..dgr suara org jer rasa nak penampar sorang2

    ReplyDelete
  3. mmg betul tau..kadang smp migrain2 kepala tgk keje byk sgt atas meja..

    ReplyDelete
  4. Sabar... sabar... ktia minummmm dulu :)

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...