Wednesday, March 14, 2012

Penyakit Tiga Serangkai Datang Lagi



Selamat petang

Baru hari nie dapat update blog sejak sakit dari hari Jumaat lagi..Sakit-sakit pun aku redah gak g expo Mid valley itu hari...

Sabtu dan Ahad tolong katering ibu mertua ku...Hari Isnin terus tumbang...Sekali dapat sakit penyakit 3 serangkai...

kredit to mr google

Kalau dapat 1 penyakit nie, pasti akan menyusul lagi 2..Mula-mula demam, pastu dapat plak batuk dan akhirnya selsema....

Punya la aku tahan diri dari cium anak-anak coz takut diorang berjangkit..Takde maknanya...kalau dah nak kena memang tak boleh nak elak...

Aku berjangkit dari Abang long..pastu bila dia dah sihat..bersambung ke aku..tak sempat aku nak sihat kena plak kat Hadif...

Kesian sangat kat Hadif coz dengan selsema dan batuk..memang dia tak selesa la bila nak menyusu...Bila batuk jer mesti termuntah dan keluar kahak...

Dah bawa g jumpa doktor semalam, mujur doktor cakap paru-paru ok dan dia pun tak demam just selsema dan batuk jer...

Nie pun terpaksa aku pasrah hantar dia g umah tok mak...semalam aku dah EL jaga dia..so terpaksa la kerja hari nie..mana boleh lama-lama cuti, kang makin menimbun kerja aku kat opis tue...

Harap-harap cepat la sembuh anak aku tue....

5 comments:

  1. moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. alahai..kesiannya..kesian bb..

    kakNo pun mcm tu..mula2 dr anak2..bila dorang dah makin sihat kakNo pula yg dapat sakit2 badan nak demam huhu...

    harap kayrul tetap tabah tuk jadi ibu terbaik je..kakNo doakan semoga cepat sembuh..amiiiin

    ReplyDelete
  3. @No Lan

    thanks ye kak no..dah satu rumah, memang susah la nak elak dari berjangkit nie

    ReplyDelete
  4. baby umur 2 mnggu,tdur berdengkur,brnafas sesak,knp tu,,,

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...