Wednesday, February 29, 2012

Cara Nak Kasi Anak Tak Kacau Masa Kita Memasak



Selamat petang..

Meh aku nak kongsi satu tips kasi anak dok diam-diam..
so kita boleh masak memasak dengan amannya

 Pasrah je la kasi budak 3 tahun 1/2 nie main laptop kita ye

 Kusyuk dan tawaduk betul bila main game
Cuba suruh belajar, 5 minit jer bertahan

 Adik pulak..kasi perut kenyang dulu
Sendawakan
Bagi main Play Gym

 Aku ambik gambar pun tak sedar

 Dah makin besar makin pandai dia main Play Game nie.
Aku beli kat Carrefour RM 39.90..sekali lepas seminggu, aku tengok kat Tesco baru 
RM 29.90...GERAMNYA...ggrrrrrrr

 Ambik ko..kiri kanan tangan penuh mainan

Memang bagus untuk ransang mata dan pendengaran baby nie..

So bila anak-anak dah leka main..apa lagi, mak-mak sila la cargas masak lauk yang marvelous sampai menjilat pinggan ye..hehehhe

4 comments:

  1. Nak juga adik main benda tu.kysha dulu, adalah 5minit dok atas tu...pastu meraung minta angkat gak

    ReplyDelete
  2. aah ek..leh gune pakai cr khairul nih..ehehe..akan ku cube pratikkan..

    ReplyDelete
  3. @~daRLee ZuRiS~

    tengok mood hadif gak..kekadang letak benda tue pun tak jalan gak bila dia dah bosan asyik baring jer

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...