Thursday, February 16, 2012

Tuan Tanah bertukar jadi kanak-kanak ribena



Selamat petang


Kekadang sesuatu makanan akan mengingatkan kita pada zaman kanak-kanak ribena a.k.a zaman sekolah rendah la. Banyak makanan dulu-dulu kini susah nak cari. Kekadang kalau jumpa pun, susah nak dapat rasa yang bikin membangkitkan nostalgia..



Rojak sengkuang peveret Tuan Tanah. Dapat beli masa g jenjalan kat Tasik Titiwangsa Ahad lepas. Makan tak pelawa bini pun. Aku hanya mampu menelan air liur coz taburan kacang tanah yang banyak membantutkan selera. Akukan alergik kacang sekarang..so tengok jer la laki sendiri makan dengan penuh selera....


Siap cakap lagi, last dia makan rojak sengkuang tue masa sekolah rendah. Mak aiii..lama giler tue

4 comments:

  1. adoi...sengkuang xblh makan la......hehhe....kureng skit

    ReplyDelete
  2. sedap tu..saya suka btul mkn sengkuang ni...anak2 pun suka..

    ReplyDelete
  3. A'ah la.. last saya tgk rojak sengkuang ni kat kantin skolah rendah dulu..hahaha.. tp saya x penah makan sbb x mkn sengkuang..hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...