Wednesday, February 01, 2012

Penangan Shopping Lewat Malam



Selamat petang


Malam tadi kengkonon nak beli barang dapur kat pasar malam jer..tup-tup tunggu Tuan Tanah balik kerja lambat plus aku pun dah tertidur, makanya tak dapat la g pasar malam.


Pukul 10 terjaga dari tidur, tengok Tuan Tanah pun dah balik...aku yang masih blur dok layan tv lepas bangun...Dah pukul 10.30mlm baru teringat nak beli ayam. Kengkonon nak buat ayam berlada macam kat blog kak filla, sekali bila dah sampai kat Tesco, tempat ayam dah kosong...bukan jer ayam jer dah takde, semua barang basah dah kosong..huhuhu


Kesian abang long yang terpaksa tidur dalam troli....pergi balik Tesco adik beradik tidur tak sedarkan diri...


Memang puas la shopping lewat malam, orang pun tak ramai dan tak perlu beratur panjang kat kaunter. Yang tak bestnya semua barang basah dah abis....Disebabkan ayam dah abis, terus cancel nak buat ayam berlada. Tengahari tadi terus runner ke Giant dalam misi mencari ayam. Mujur la ada..dapat la aku buat ayam berlada petang nie...hehehe


4 comments:

  1. ayam berlada memang sodapkan..nanti dah siap,antar sini sikit boleh?hehe
    alala..ciannya abg long..tertido kat situ ye..

    ReplyDelete
  2. Alahai siannya dia.. sampai tertidur2 Haikal dalam troli tu..

    ~Salam perkenalan.

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...