Friday, March 04, 2011

Aku kena penyakit buatan orang????



Selamat tengahari semua....


Hari nie mood ada la kureng bersemangat la..Dah 2 3 ari sakit perut...Pakej ngan sakit belakang. Selera makan tak pulak berkurang, makin bertambah ada la...Kurang2 semangat pun, rajin pulak aku nak berblogwalking..hehehehhe.

Ada 2-3 ari lewat tarikh aku tak payah solat. Siapa perempuan, mesti tau. Nak makan ubat aku takut lain pulak jadi.


Tadi sebelum Tuan Tanah g solat jumaat...aku suruh la dia g beli mendalah nie..

kredit to mr google

Mana tau tersangkut ker..Dapat photographer tegar jadi along. Boleh pulak tuan tanah kata g check doktor terus la.. Nie yang aku malas sangat nie.



kredit to mr google


Kang dapat doktor macam nie kang macam maner??? aduhh...parah dah nie. Masa aku pregnant kan protographer tegar dulu, satu badan rasa tak sedap, tulang belakang rasa macam nak tertanggal la...baru berapa hari jer aku lewat terus beli alat kat atas tue..check2 positif...macam monyet la aku melompat kesukaan.. Lepas tue jumpa doktor untuk sahkan lagi.. Mimpi ngeri aku hampir 6 bulan...Tak boleh masak. Bau minyak pun tak boleh..Kalau g kedai makan mesti kena muntah dulu kat toilet sebelum makan...Dalam kereta wajib ada plastik coz bila2 masa aku akan termuntah...memang hazab betul la...


Adakah aku akan melalui detik tue lagi..Nanti terpaksa gak heret tuan tanah g jumpa doktor. Dah hazab aku menahan sakit nie...Takut penyakit lain pulak muncul.



Perahan Otak : Tali Barut Comey



14 comments:

  1. wah tahniah.. sy pun tak boleh masak kat umah sbb bukan pasal bau tp sy xde selera makan masakan sendiri. nak masak utk org lain makan bkn ada sesapa pun kat umah melainkan en hubby malam br ada umah. so sepanjang pregnant 2 bulan ni kitorang memang beli je makanan.. smpai skang still mcm ni lg.. seksa juga

    ReplyDelete
  2. hope ada berita gembira nnti.. dptlah photographer tegar jadi along..

    ReplyDelete
  3. wow jangan lupa bgtahu berita gembira...tiup2 sikit aura tu kat sini kami ni dah lama tunggu rezeki hehe...

    ReplyDelete
  4. kalau pregnant, alhamdulillah..rezeki Allah bagi..

    moga dijauhkan daripada penyakit yang bukan bukan ;)

    ReplyDelete
  5. wahh.. kalo betul, Alhamdulillah.. bestnye nak dapat baby kan :)
    tahniah tau..

    p/s: pfume avon.. yang bau bunga2 dni suka in bloom, outspoken, dan pur blanca :)

    ReplyDelete
  6. wah kalau itu berita baik nie..tapi yang tak mampu bila alahan terukkan..kena bawak tuan tanah pergi jumpa yang pakar kerana ini perbuatan tuan tanah jugak....hahahah

    ReplyDelete
  7. Eyna duk tunggu sangat penyakit terkena buatan orang nie

    ReplyDelete
  8. the lekat lekit story : tahniah....kayrul belum ada rezeki lagi la...2 bulan kira ok lgi la..kayrul dlu dekat 6 bulan gak la...makan kedai jer...hehehhe

    ReplyDelete
  9. adieyza : harap2 la...kena tunggu lagi seminggu

    ReplyDelete
  10. Hanis MY : insya-allah...mudahan-mudahan hanis pun akan diberikan rezeki baby tak lama lagi....amin

    ReplyDelete
  11. Taufiq Tiramisu : harap2 takde la penyakit yang bukan2..kena tunggu lagi seminggu nak tau masalah aper...

    ReplyDelete
  12. ardinihumaira : thanks...kalau ada rezeki tak kemana....

    thanks juga utk info perfume tue..

    ReplyDelete
  13. Jue aka ibu FarisYah : memang harus diseret tuan tanah...hehehehe

    ReplyDelete
  14. eyna azmi : insya-allah akan ada rezeki tue...mungkin belum masanya kot...kayrul doakan eyna cepat2 la dapat timang baby..amin

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...