Thursday, March 03, 2011

Nie Blog Siapa???



Selamat pagi...


Ramai yang masuk blog nie kekadang confuse..nie blog lelaki ke perempuan...Kesimpulannya...nie blog Tuan Tanah, Tali Barut Comey (Wife aku la) & Photographer Tegar (anak aku..)


Ikut kerajinan dan vitamin "R" yang telah dibedai hari tue la...kalau aku rajin, aku la tulis entri kat sini. Kalau Tali Barut Comey tue rajin dia la update kat sini....

Ada la orang confuse lagi...kenapa nama wife tuan tanah "kayrul" ..... bukan aku kahwin dengan lelaki tau. tapi tue memang pangkal depan nama wife aku...tapi dah di glamour kan....hehehhehe


Kalau menu masak2 selalu wife aku la update kan...untuk entri photographer tegar, takkan la dia yang update kot...agak2 la..kitorang la tolong update kan...


Supaya korang tak confuse dan pening-pening pikir saper la tengah tulis entri nie...Aku rasa last entri mungkin akan tulis siapakah penulis ini.....hahahhahaha...kan senang....


Kalau balas komen..kebanyakan wife aku la...untuk girl2 dan untuk boy2, aku la.....


"sharing is caring"






Perahan otak : Tuan Tanah

10 comments:

  1. salam

    kalau macamtu kan abg shah.
    nti last n3 tulis nama atau sign siapa yg wat n3 hehe..;)

    ReplyDelete
  2. kehkhekhekhekhe.......bukan dah ade gambar dan keterangan tuan tanah, tali barut comey dan photographer tegar ke..??kehkehkhekhe.....

    ReplyDelete
  3. hilang dah confius.. kalau tuan photographer dah pandai update blog??? jawabnya tuan tanah & tali barut comey kena bukak blog baru sbb blog ni asyik tuan photographer jer yg update.. hihihi

    ReplyDelete
  4. betul-betul.. sharing is caring.. wat 1 akaun utk 1 family.. so,, xde la putus idea mcm fatin ni..huhu..

    ReplyDelete
  5. OOOOOO GITU RUPENYA....HUHU. BARU TAHU ^_^ HIKSS

    ReplyDelete
  6. Apezs shah : kalo ko nengok entri baru aku semua dah tulis...

    ReplyDelete
  7. Dinda Iva : kekadang ada orang conpius...saper yang taip entri tue...

    ReplyDelete
  8. Adieyza : susah mama dan papanyer nak carik makan kalau photographer tegar tue dah pandai berblog

    ReplyDelete
  9. misz FATiN : hehehehe...betul tue

    ReplyDelete
  10. Redbloodsnow : ko jangan risau zie...kalau terjah blog ko mesti aku punyer..bukan keja tuan tanah...hehhehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...