Friday, March 11, 2011

Gempa Bumi & Tsunami yang Dahsyat



Malam nie tengah usha blog aku nie...tengok ramai kawan blogger yang update citer terkini yang berlaku di Jepun


Harap-harap rakyat Malaysia di sana berada dalam keadaan selamat. Bersama-sama la kita doakan keadaan ini cepat reda dan tiada kemalangan jiwa


Nak tau cerita terkini mengenai Gempa Bumi & Tsunami korang boleh la search kat internet ye dan juga kat rumah rakan-rakan blogger yang lain...


Semoga rakan blogger aku Hanis MY & Hana serta blogger lain-lain yang menetap di Jepun dilindungi Allah daripada bencana  yang tengah melanda di Jepun...AMIN


Perahan Otak : Tali Barut Comey

9 comments:

  1. bimu dah semakin hampir ke hari akhir...

    ReplyDelete
  2. semoga semua rakyat m'sia yg berada di sana selamat hendaknya...amin...

    ReplyDelete
  3. takot toi tgk berita tntang gempa bumi ngan tsunami kat jepun..
    semoga ALLAH lindungi smua org2 disana..

    ReplyDelete
  4. takot toi tgk berita tntang gempa bumi ngan tsunami kat jepun..
    semoga ALLAH lindungi smua org2 disana..

    ReplyDelete
  5. solo molo : bimu tue menda alah apa???...bumi aku tau la....hehehehehe

    ReplyDelete
  6. Mamamya : harap semuanya selamat

    ReplyDelete
  7. Rina AVAIL a.k.a. cik betty : harap2 begitu la...

    ReplyDelete
  8. Murni : betul tue..tak sanggup nak tengok...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...