Tuesday, March 15, 2011

SURPRISE...I LIKE



Selamat Pagi Semua...


Pagi-pagi aku dah kembang montot...mujur tak koyak lagi seluar aku pagi nie...


Bukak blog, pastu tengok comment yang diterima


.....nak tau apa comment yang buat aku kembang semangkuk tue....


Tengok nie





Gigih aku g terjah blog Tengku Ashran nie pepagi...


Nak tau apa yang surprise khas untuk aku korang kena g terjah blog TENGKU ASHRAN sekarang...cepat!!!!!!!


Untuk tengku ashran terima kasih tak terhingga untuk review yang amat membanggakan segala keturunan cucu cicit aku nie...



Nota tepi perigi : Aku telah berjaya khatam blog si Ash nie dalam masa 15 minit...memang sempoi dan aku rasa rileks la...jom reramai support Ash.

Dia baru 5 hari dalam dunia blog tapi amat membanggakan la sebab dah ada 101 follower dalam masa yang singkat..Kagum betul.

Nak tau apa yang best kena la g terjah sendiri...



Perahan Otak : Tuan Tanah

22 comments:

  1. salam

    hohooo apezs pon terkejut ni.
    sbb 1) tak tahu pulak ada review.
    dia xinfo pon.

    2) naseblaa abg shah ada wat entry ni. haha malu sih!!

    ReplyDelete
  2. wahh best nyee..kene revieww...selalunya blog yang direview org ni menarik..tahniah!

    ReplyDelete
  3. wahhh... abg shah mmg ptt kene review.... thanks gak sbb slalu coment kt entry ira... hihihih

    ReplyDelete
  4. skrg jugak terjah blog ash..huhu~ =P

    ReplyDelete
  5. apezs shah : glamer ko lepas nie apez...mujur ash nie bagi tau kalau tak memang sampai kesudah la tak tau....

    ReplyDelete
  6. lalink7 : mana la menarik pun...tapi tetap bangga kena review

    ReplyDelete
  7. kiera'sakura : kiera rajin dtg sini...rajin la tuan rumah nie membalas...hehehhee

    ReplyDelete
  8. YanaMIB : Cepat g serang blog ash....kasi ash glamer ari nie..hahahahha

    ReplyDelete
  9. hepi kan bila ade blogger yg review blog kita. rs cam..awww terharuunyaaa..hehe

    ReplyDelete
  10. Redbloodsnow : betul tue...zie bila nak review blog aku nie...boleh tambah kembang lagi nie...hahahahahaha

    ReplyDelete
  11. hohoo..thanks la abang shah..susah2 je buat entry pasal ash..kita ikhlas buat entry tu..abang ash & apesz org bertuah..special kan ^_^

    ReplyDelete
  12. 5 ari 101 ?? memang hebat sangat tu.. kne terjah gak ni

    ReplyDelete
  13. jom pi terjah sana, aku pon nak jugak ah, hahaha

    ReplyDelete
  14. tengku ashran : small the pieces la...hehehhe

    ReplyDelete
  15. kay-are: betul tue...cepat terjah

    ReplyDelete
  16. khai : jom reramai serrrrbbuuuuuuu

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...