Tuesday, March 15, 2011

BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN





Ala ada segmen baru la pulak dari en ben...asal la aku boleh terlepas pandang nie...


Kena cepat2 sebelum aku kena tinggal ngan keretapi plak..hahahahaha



BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

  • Sila ceritakan latar belakang anda .. 
Aku adalah anak johor...maksudnya anak jati johor la...mak ayah orang johor dan aku pun lahir kat johor tapi aku membesar kat negeri Selangor. 

Bertemu jodoh ngan orang penang. Dah macam kutub utara kutub selatan la pulak. Problem...problem...bila nak balik raya nie...

Anak aku pulak lahir kat selangor setelah kami bermastautin secara berhemah kat sini


  • Profesion anda sekarang ? 
Apa erk profesion aku sekarang...semesti la bapa mithali kepada photographer tegar..hahahhaha


  • Blog favourite anda .. kenapa ? 
Sekarang blog favourite aku telah beralih arah....nak tau blog apa...baca kat SINI...

Disebabkan budak nie dak buat aku kembang montot sehari suntuk...maka aku telah beralih arah.....hahahahha


  • Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ? 
Semua blog aku suka masuk....buat masa nie belum ada yang aku tak suka... mungkin bila dah aku dah pemes, ada kot blog yang aku tak suka masuk...panggggggg....hambek ko nak riak sangat...aduuuuhhhh bergegar kepala hotak aku nie...


  • Impian anda terhadap blog anda ..
Tetiba aku teringat citer Puteri Impian lakonan awek aku masa aku budak belum baligh lagi nie..

Impian aku kalau boleh nak seantero dunia kenal blog aku....sila muntah hijau.....hahahhhaha

Semua orang tak kenal pun takpe la janji korang yang terjah masuk ke sini pernah kenal sape aku...






TUTUP : TENGAH MALAM NI ( 15/3/2011 )



Aku dah settle..korang bila lagi...Terjah EN BEN



Perahan Otak : Tuan Tanah

47 comments:

  1. hurrmmm... johor, penang, selangor, dlm satu blog... 1malaysia jer lah... saya blogger SELANGOR!!!

    ReplyDelete
  2. meh sini.. nak lempang gak.. hehhe~

    semoga anda dan blog akan terus maju dan dikenali ramai~ amin

    ReplyDelete
  3. wahhh mmg kutub utara kutub slatan nih..

    anak kamu sgt rocxxx!

    tQ sudi jengah blog pinky..
    dah folo kamu papa mama =)
    eppy blogging ya..

    ReplyDelete
  4. singgah menjengah disini.
    org johor ye.. :)

    thanx sudi singgah blog miss fyqa

    ReplyDelete
  5. Tu diaaa.. Kawen dgn anak mami noo.. Hahahaha.. Nanti p usm bolehlah bw p pusing2 penang ek.. Ngee :)


    Entry Terbaru 1: Loji Nuklear Jepun Meletup Lagi Dan Malaysia Hujan Asid?
    Entry Terbaru 2 : Isu Ultraman, Power Rangers, Doraemon Dan Tsunami
    Entry Terbaru 3: Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

    ReplyDelete
  6. wah..kutub utara kutub selatan..tp xpe..skrg tgl tengah2..so senang..haha.

    ReplyDelete
  7. hehe..rajin join segmen en ben..

    ReplyDelete
  8. singgah balik,..photografer ke?leh ah kongsi2 ilmu eh..hehe

    ReplyDelete
  9. salam...dtg melawat dr BA punye segmen..jom jengok cni lak--- >

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

    ReplyDelete
  10. ok la tu kutub utara kutub selatan.. baru betul2 berjalan jauh kalau nak balik kg.. hehe.. salam ziarah dari penang! =)

    ReplyDelete
  11. assalam
    balas kunjungan dari pahang wehhh

    ReplyDelete
  12. hye,,
    santai dari blog abg ben.. kita owang Johor gak ni..
    http://heandsheloves.blogspot.com
    >NiSha<

    ReplyDelete
  13. bapa mithali dari johor..memang terbaek!

    ReplyDelete
  14. menjenguk dari blog en Ben..

    salam perkenalan...datang terbang jauh dari sabah

    ReplyDelete
  15. semoga tercapai impian anda..tak muntah hijau pun..he he :D

    ReplyDelete
  16. terima kasih sudi singgah.. awak pun photographer gak ke.. :)

    ReplyDelete
  17. hoho..hari ni seharian x bukak blog..ntah sempat nak join ke tak nih..

    ReplyDelete
  18. kite hampir same la..lahir kat ngri lahir, tp mmbebsar kat selangor :)

    ReplyDelete
  19. utara bertemu selatan, akhirnye bersatu di tengah2.. mesti perang besar bile nak balik raye kan.. ahakz!

    ReplyDelete
  20. 0rang k0lumpo datang menjengah...
    kmpg kat kmpg melayu majidee...

    ReplyDelete
  21. ewanrani jugak blogger johor..
    mari blogger johor kite bergabung..hehe

    http://ewanrani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. as-salam..
    balas kembali dengan menziarah rakan blogger.

    da folo kamu juge.. :)

    ReplyDelete
  23. slm abang shah..
    ada tagged utk anda^_^
    hope u enjoy it (",)

    ReplyDelete
  24. jenjalan dr belog sabah....yee....da follow cni jugak...salam perkenalan...

    ReplyDelete
  25. salam ziarah dan kasi terjah dari blogger johor...


    http://mizztina.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. salam ziarah dan kasi terjah dari blogger johor...


    http://mizztina.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. blogger Pahang dtg singgah :D

    ReplyDelete
  28. wei aku nak join panggggggggg leh tak
    huhuhuhu

    ENTRY HOT : Lucah Day :p

    ReplyDelete
  29. jalan2 n singgah sini..thanks sudi jd follower saya..n saya dh follow awak balik.......

    ReplyDelete
  30. ooo anak jati johor rupenye...best kan blog ni dpt kenal orang dari serata negeri..

    ReplyDelete
  31. serius aku baru tau ko org johor gak..hehe

    ReplyDelete
  32. heheh mmg kne perah otak nak jawab soklan abang ben ni kan? :P

    meh ke rumah..
    ~like mother like son~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  33. jawapan bg soalan Blog yang anda tak suka nak masuk tu kelako..hahahha klo da femes br tau blog mane tk suak ye..haha

    ReplyDelete
  34. owh org joho rupenye...all da best...smg ramai lagi blogger terjah blog neh yea

    ReplyDelete
  35. hahaha.. ehh, suami kpd fotografer tegar? means..ur wife photographer ke?

    ReplyDelete
  36. alahai..x sempat nak join segmen nih....kita sama2 org johor lah..:)

    ReplyDelete
  37. saya bloggger dr johor no.32

    singgah dr segmen abg ben :)

    ReplyDelete
  38. anak Johor rupanya..
    sama tapi tak serupa la kita ye ;)

    jom 3B!!

    ReplyDelete
  39. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Apa khabar orang kampung
    Lama sudah tak berjumpa
    Minta-minta semuanya
    Di dalam sihat sejahtera

    Apa khabar orang kampung
    Bilakah dapat berjumpa
    Kirim-kirimlah berita
    Janganlah senyap sahaja

    uihhhh orang johor dok selangor kawin pening... uihhh betoi betoi utara selatan ni....

    yup aku nak joint gak lahhh

    ReplyDelete
  40. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Apa khabar orang kampung
    Lama sudah tak berjumpa
    Minta-minta semuanya
    Di dalam sihat sejahtera

    Apa khabar orang kampung
    Bilakah dapat berjumpa
    Kirim-kirimlah berita
    Janganlah senyap sahaja

    uihhh bila baca apa yang ko tulis baru aku tau ko ni orangnyerrr macam mana... mmg ko seorang bapa mithali....

    ReplyDelete
  41. salam perkenalan dari orang melaka...
    datang dari belog abg ben...
    jemput la singgah ye...=)

    http://geekzster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. slamt berknalan..
    prince blogger kl...
    lau sudi jengukla blog sy yg buruk n newbiee ni ye...:)

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...