Friday, March 18, 2011

Jom Join Bloglist Cik SCC



Sekarang jam dah menunjukkan pukul 1.45 pagi..tapi aku masih gigih menaip blog sambil blogwalking...


Banyak lagi comment yang tak sempat aku reply....dah kena TAG dengan si Ash nie..maka gigih la aku siapkan TAG nie...




Macam familiar jer dengan budak nie...rupa-rupanya dah tukar rumah...cantik....banglo lagi...jealous aku ngan budak nie..


Disebabkan dia dah sediakan bilik khas...maka aku pun nak nyendeng la satu bilik kat umah dia tue....Kalau boleh aku nak dok kat  


PUTERA D'VILLA


 ...boleh tumpang berenang kat umah besar nie...


Cik SCC boleh jer ber"aku" ngan "ko" sebab aku memang sempoi dan takde kisahnya...hehehhehhe


Jom cepat serbu...pilih jer korang nak duduk bilik mane???....KLIK SINI ok...


Sebabkan aku giler kuasa...aku nak TAG semua orang yang baca entri nie....hahahhahhahaha...."gelak setan jap"

Perahan Otak : Tuan Tanah





12 comments:

  1. wakakaka..

    tengs ye join^^
    aku rase,ko sorang jek btaw nk ganti diri ape ngn aku ni..

    wokeyh,,nnt aku dtg sini balik nak bg kunci bilik yer =D

    ReplyDelete
  2. Alamak ada homework baru le. Tak pe masuk list dulu. sekarang masa untuk berkhidmat untuk negara

    ReplyDelete
  3. aku dah nampak tanduk tu
    ok aku takut
    da babai

    ENTRY HOT : Hari Ini Dalam Sejarah

    ReplyDelete
  4. ada ke patut tag sume..tak aci..tak aci...

    ReplyDelete
  5. whoa,, besh bangat contest nih.... :)

    ReplyDelete
  6. sicomot-comel : thanks singgah sini...tak sabar nak tunggu kunci nie...hahahahaha

    ReplyDelete
  7. Kak Sam : dah masuk list tue jgn lupa plak buat..heheehe

    ReplyDelete
  8. nora : nasib ko dah nampak...baru sikit jer aku tunjuk...hahahhahaha

    ReplyDelete
  9. Ina : aci takde kat sini la...baru puas hati semua kena tag...hahahahaha

    ReplyDelete
  10. srikandi cinta : kalau dah best tue..cepat join ye

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...