Friday, March 11, 2011

Contest Anakku Menangis Comel



Nie la masalah aku...kalau dah join satu contest....tangan nie gatal la nak join contest2 yang lain pulak...jangan ada yang muntah hijau pulak tengok blog aku nie banyak contest...hahahahha


Aku telah di TAG oleh mama Qis...maka gigih la aku selesaikan Tag nie..
 
 
 
 
Gigih la aku selongkar album gambar..rupa-rupa nyer aku takde gambar anak aku tengah nangis...2 keping jer kot yang ader...


Tak sampai hati nak ambik gambar anak tengah nangis...


Jom usha syarat-syaratnya....



Syarat-syarat yang harus dipatuhi:

1. Orang Malaysia & Alamat Malaysia (yang tinggal kat oversea tu boleh kasi alamat Malaysia)

2. Boleh jadi follower saya tak?...bolehkan.....

3. Buatlah entri pasal contest ini dengan tajuknya " Contest Anakku Menangis Comel".

4. Pastu tinggalkan link contest korang tu kat komen sini...bukan komen kat entri lain. susah saya nak cari nanti.... tinggalkan alamat emel lagilah senang hati....

5. Jangan lupa letak banner saya ni kat entri korang tau. dan jangan pula lupa upload gambar anak yang nak join tu....

6. Bagitahulah nama anak dan nama ibu/ayah yer.. umur anak juga

7. Last sekali, kenalah tag 3 orang kawan.... barulah meriahkan

tentu ada akan tanya soalan-soalan camni

1. boleh join anak umur berapa ni?

jawapan : anak umur antara 1-2 bulan...boleh??.... gurau jer.. anak dari 1 hingga 4 tahun saja...

2. kalau yang tak ada anak?

jawapan : yang tak ada anak...tak payahlah masuk....hehehee...gurau lagi.... joinkan anak saudara tapi tak baiklah tipukan...manalah tahu..di letaknya anak Brad Pitt ke....naya orang lain....

3. kalau anak saya ramai?

jawapan : 10 orang ke?....isshh, ramailah tue.... boleh2x...tak ada masalah...just letak dalam satu entri saja....

ada soalan yang lain ke?

dah jelas kan....

so... selamat berjaya!!!!

T/Tutup : 01/04/2011

Aku mempertaruhkan gambar photographer tegar yang tak berapa encem nie...heheehe
 


Nama mama : kayrul
Nama anak : haikal danish
Umur : 2 tahun 6 bulan


Hambek ko...lelaki melayu terakhir betul...menangis pun pakai kain pelekat...hahaha


Aku nak TAG...jap nak g selongkar gebok jap...mana la pulak geng2 mama nie...hehehehe

 
 


Siapa yang berminat nak join boleh KLIK SINI ye


Perahan Otak : Tali Barut Comey

22 comments:

  1. salam

    haha tu nangis ke tunjuk gengster tu... good luck..


    *thanks pada nasihat td.
    Insyallah ok je..:)

    ReplyDelete
  2. haha...nangis xdpt bukk kain ke...heheh..comel3..

    ReplyDelete
  3. ececececece....pakai kain pelekat tu...good luck yer

    ReplyDelete
  4. okie...gigih cari gambar menangis neh hehe

    ReplyDelete
  5. kelakar tengok dia pakai kain pelekat tu..so cuteeee...he.he..gud luck yer

    ReplyDelete
  6. tak kawen + takde anak...
    tak b0le join...
    huwaa...


    http://solomolo.blogspot.com/2011/03/gempa-bumi-di-jepun.html

    ReplyDelete
  7. jom join contest mata bulat

    http://diarialeesya.blogspot.com/2011/03/contest-mata-bulat.html

    ReplyDelete
  8. terima kasih sudi join..GOOD LUCK

    ReplyDelete
  9. nanes ke tu? tak nmpk air mata pon...hahaha...gud luck isteri kpd shah kayrul

    ReplyDelete
  10. apezs shah : gengster pakej nangis sekali...hahahaha

    ReplyDelete
  11. saya YANA : betul tue...dah tension pakai kain pelekat tue..tue yg nangis suruh bukak...

    ReplyDelete
  12. Kyra : thanks...lelaki melayu terakhir tue...hihihihi

    ReplyDelete
  13. Mamaleesya : cepat-cepat g carik gambar

    ReplyDelete
  14. MamaEma : harap-harap dapat menang la...hehhehehe

    ReplyDelete
  15. Ina : memang kelakar...terpaksa lipat banyak kali nak bagi dia pakai...

    ReplyDelete
  16. solo molo : g culik mana2 budak..pastu paksa suruh nangis...hahahhaha

    ReplyDelete
  17. Mamaleesya : tak sempat nak join tengok dah due date...huhuhuhu

    nie la akibatnya kalau tak bukak internet sabtu ahad...kan dah terlepas...huhuhuhu lagi

    ReplyDelete
  18. man yusoef : nak kena letak air mata pas nie...hihihi

    ReplyDelete
  19. Rina AVAIL aka cik betty : thanks ye cik betty

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...