Sunday, March 13, 2011

ARNAB HOTOT CUTE



Selamat pagi...selamat cuti-cuti malaysia


Pagi nie kami akan memulakan perjalanan jauh...bukan nyer nak pergi oversea pun



tapi kami nak ke KLANG....hahhahaha


Jauh tue Kajang ke Klang...Walaupun pangkal nama tempat tue huruf "K" tapi bukan la dekat...

Hari nie photographer tegar akan dapat adik baru...seekor Arnab Hotot


kredit to mr. google


Ala comel sangat...tak sabarnyer nak beli dan membelanya....nanti aku story panjang-panjang kat sini pasal arnab nie bila kita orang dah angkut balik rabbit nie dari rumah owner dia...



Perahan Otak : Tuan Tanah

17 comments:

  1. huhuhu.. semalam saya dr klang ke semenyih. ari ni org kajang ke klang pulak. hati2 di perjalanan.

    ReplyDelete
  2. jauhnya nk beli arnab...

    ReplyDelete
  3. heyya,
    ni first time saya datang sini.
    datanglah blog saya pulak ehehi

    saya pun suka rabbit yg jenis pakai eyeliner ni ehehi

    saya bela rabbit angora

    ReplyDelete
  4. Comeynya arnab hotot nih skali tgk pn rsa mcm nk bwak lari trus..

    ReplyDelete
  5. hu..hu..cutenye..saya penah bela arnab..arnab banyak makan..berak pun banyak..he.he..tapi, mmg best main dengan arnab..

    ReplyDelete
  6. comel ah arnab nie, tp aku tak minat nak bela. hehehe

    ReplyDelete
  7. tuan tanah..komen² sy kat entri sebelum ni tak dapat ekh? sy tgk semula mcm takda jer..wat penat den komen jer..nak kata komen menyakitkan hati cam tak jer..komen yg baik jerr..

    ReplyDelete
  8. ArMie : terbalik la pulak perjalanan kita ye...hehehehe

    ReplyDelete
  9. Fitri Senin : apakan daya...kat situ je yg menarik

    ReplyDelete
  10. Fuza Marquis : salam kenal....bestnya ada rabbit anggora. tapi mahal la rabbit tue...

    ReplyDelete
  11. Murni : haipp...ooo ada org nak culik arnab ye.....

    ReplyDelete
  12. Ina : terhibur sangat ada arnab sekarang...betul tue kuat betul arnab nie makan...hehehhe

    ReplyDelete
  13. kay-are : ntah la..tuan yg jual tue ckp jenis arnab hotot...mungkin sebab jenis ketot kot...hahahha

    ReplyDelete
  14. khai : ko belum pegang lagi...bila dah pegang kompem jatuh cintan

    ReplyDelete
  15. Rina AVAIL a.k.a. cik betty : maaf ye cik betty, lambat publish komen2 tue...dah terima...terima kasih sudi singgah kat sini...jgn merajuk pulak ye...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...