Friday, March 11, 2011

Game Over



Ini citer 2 hari lepas...baru sekarang aku nak update...hehehehehe


Waktu lunch aku sempat la lari kejap g Tesco Kajang...Apa lagi sesi menabung la...bukan menabung kat "BANK SISA PEPEJAL" tapi di...


tengok kat bawah nie...agak2 korang boleh detect tak kat mana nie????....




Familiar tak tempat nie...kalau dah bertampal pelbagai notis tue....kat mana lagi...kat Pejabat Pos la...




Sekali aku tersampai situ lewat...hambek ko....nak kena melangok lama tue. Ada 19 orang lagi kat depan aku tue





Nampak macam tak ramai jer....sebenarnya disebalik gambar-gambar nie...ada ramai lagi yang tengah berdiri menunggu giliran termasuk la aku ngan Tuan Tanah.


Nak duduk kang, kejam pulak sebab aku tengok ramai sangat warga emas tue...Warga gangsa macam aku nie baik berdiri je la...kudrat kan masih kuat lagi.




Tension betul la aku...dah la terpangok dok tunggu no. giliran, Tuan Tanah rilek je layan PSP...Kalau la aku reti main benda alah tue, dah lama aku rampas...hehehehhe



Hambek ko...terus GAME OVER kena sumpah seranah aku (dalam hati jela)...hahahahhaha


Tue la kedekut sangat tak nak bagi aku tumpang main sekaki. Kan dah kalah....hahahahahha "gelak gaya setan sikit"


Tujuan utama ke sini adalah untuk menabung untuk Photographer Tegar dan aku la. Dah lama aku tak menabung kat sini




Simpanan untuk hari tua katakan...Lagi 20 tahun dah bertukar status dari Warga Gangsa ke Warga Gangsa pulak....



Perahan Otak : Tali Barut Comey


4 comments:

  1. org lelaki kalau dah dapat main PSP mmg leka la jawabnya..

    ReplyDelete
  2. ouucchhh... bagus2 menabung utk masa depan.. ASD utk elly pon dh lama x mskkan duit, tabung dia x penuh2 lagi.. hehehe...

    ReplyDelete
  3. aDieyZa : memang pun...kita buat tiger show kat sebelah pun dia buat tak nampak kalau diorg dah dapat game nie...hihihihi

    ReplyDelete
  4. Nureen : betul tue...tak pe slow-slow lama2 banyak gak...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...