Wednesday, March 23, 2011

Contest Photo Anakku Ceria



Aku nak join contest tersengit masa kini.

Anjauran ..................Tengok banner kat bawah nie




 
Aku mempertaruhkan jejaka kesayangan mak mertua abad ini





Nama : Haikal Danish
Umur : 2 Tahun 6 Bulan
Nama Ibu : kayrul


Tengok betapa cerianya menari poco-poco...sepupunya kat belakang pun tak diajak sekali....hahhahaha


Amacam cukup ceria tak????...dah habis gerek dia menari nie.....



Ok la aku nak TAG korang pulak...Korang yang terpilih adalah











Anak, sepupu sepapat dan jiran korang yang ceria macam nie, cepat ajak join contest KAT SINI

Perahan Otak Tali Barut Comey

10 comments:

  1. salam perkenalan...

    thanks sebab sudi join...semua cukup syarat...good luck,k...

    :)

    ReplyDelete
  2. comelnye ketawa itu..muka ikut mak ke ayah nie? heheheh..cute

    ReplyDelete
  3. ceria betul budak nie. btw, gudluck yea, hee :)

    ReplyDelete
  4. amboi.. heppinya haikal.. gud luck..

    ReplyDelete
  5. HaninFarshid : thanks ye sudi melawat sini

    ReplyDelete
  6. lalink7 : muka ikut mama la...hehehhehe

    ReplyDelete
  7. kakyong : senang hati mcm tue la....

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...