Monday, March 14, 2011

Harap Maklum



Hari nie nak menjawab pertanyaan yang telah di ajukan oleh Rina AVAIL a.k.a. Cik Betty






Hambek ko, tuan tanah dan tali barut pemalas nak mampus minggu nie...


Kami warga Seindah Salju ingan memohon sejuta kemaafan atas kelewatan ini.

MINTA MAAF ye cik betty dan semua yang sudi tinggalkan jejak dan komen dekat sini tapi bila korang datang terjah semula takde la pulak komen korang ye..


Untuk makluman, komen selalunya akan dibaca hari berikutnya bila kitorang busy. Bila tak busy memang cepat jer kitorang reply dan g terjah blog-blog korang semua. Insya-allah cepat atau lambat akan dibalas jugak kunjungan tue. Harap jangan serik nak terjah kat sini lagi ye....


Perahan Otak : Tali Barut Comey

8 comments:

  1. Haha..hambek kau..kau paste komen aku yer..hah..tula pasal aku ni jenis dah komen blog orang aku dtg balik tgk tuan tanah jawab apa..aku bukan suka² komen lepas tu x dtg balik..

    haha..tq yer..aku pahamlah kau bz bukan nak ngadap belog ni jer kan..hehe

    ReplyDelete
  2. adat tu lah kan.. xsemestinya kita free 24 jam utk ngadap blog ni.. ada masa free barulah boleh jenguk blog, balas komen & blogwalking kan..

    ReplyDelete
  3. hahaha..hambek ko kayrul. padan muke kena sound dgn readers ko. haaa lepas ni, MALAS lah lg ek..wakkakaaka

    lariksss :D

    ReplyDelete
  4. apezs shah : tu la pasal...hihihi...lambat sangat reply...

    ReplyDelete
  5. Rina AVAIL a.k.a cik betty : thanks ye sudi singgah lagi...sekarang tengah menambah vitamin "R" untuk tingkatkan tahap kerajinan...hahahaha

    ReplyDelete
  6. aDieyza : betul tue...sesekali bila rajin...24 hours la ngadap..klu malas macam nie la...

    ReplyDelete
  7. Redbloodsnow : mana mau larik ha....aku kejar sampai kuching...hahahhaha

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...