Tuesday, March 01, 2011

Mangsa Gigitan Drakula Di Siang Hari



Panjang giler la pulak tajuk entri petang nie..


Sekarang anak aku @ photographer tegar tue tengah nak asah gigi susu dia. Habis la satu badan aku nak digigitnya. Nak kata bagi makan tak cukup, macam tak logik la pulak. 


Kalau aku campak dia di kalangan sepupu sepapat yang sama baya ngan dia, confirm la dia la paling tegap sekali..Ala2 tentera komando gtue..



 kredit to mr google


Atau gigi dia dah jatuh sakit dan terasa2 nak makan daging manusia untuk pulihkan kesakitan...hahahahaha


  kredit to mr google


Tengah layan tv..tiba-tiba kau diserang hendap oleh photographer tegar nie. Aku pun tak tau apa motif dia buat papa dia yang macho lagi berkarisma macam tue...


Ingatkan aku jer kena, rupa-rupanyer wife aku pun jadi mangsa drakula

 kredit to mr google


Ala macam tak cukup makan la pulak aku tengok drakula nie...hehehehehe..
Abis la lebam-lebam satu badan wife aku. Kalau g buat report kat tali dera, confirm la orang tue akan suspect aku yang mendera wife aku nie.. Lebam tue pulak siap sampai biru la aku tengok. 


Kalau korang tengok cara gigitan dia, memang DAHSYAT...sampai goyang-goyang la kepala nak menghayati mengigit tue. Mujur tak goyang inul lagi...Bila dengan wife aku, dia gigit jer, mama dia akan balas balik.....pembalasan dunia la katakan. Nak cium syurga tak??? Harus la pasrah jer...


Ada satu part tue, bergurau senda kat shopping mall punya pasal ngan mama dia.... Photographer tegar nie terus mengasah gigi dan membenamkan semua giginya ke peha mamanyer yang dah semakin gebus tue...Merajuk la pulak wife aku membawa diri. Dah menangis la pulak si photographer tegar nie. Sepatutnya wife aku la melolong sebab baru menjadi mangsa drakula...Tapi sebaliknya pulak terjadi...


Tau tak apa motif photographer tegar nie menangis?????....Nak tau ker??? Baik la aku bagi tau...Dia nangis sebab takut kena marah la tue. so bila dah dia menangis, tak jadi la wife aku nie nak bagi pembalasan dunia...hahahahaha


Bila konsert tangisan bulan madu makin menjadi2 kat shopping mall...baru la wife aku datang nak memujuk....Macam nie punya mama pun ada.....Tak paham betul la aku gurauan kasar anak beranak nie. Dah babak jejak kasih terjadi la kat situ...Bersalam dan meminta ampuan la umpama si Tanggang. Ibu mana la tak kasihkan anak. Dah berpeluk2 sakan kat situ la pulak...Memang drama betul la..


Nak rasa gigitan drakula..meh sini jumpa photographer tegar ....

23 comments:

  1. dah jadi mangsa drakula pulak suami isteri ni.. hihihih..

    budak2 kalau buat salah, memang akan nagis.. kononnya kita akan kesian balik kat dia.. teknik diaorang jer tu..

    ReplyDelete
  2. sapakah photographer tegar itu??

    ReplyDelete
  3. ahahaha,,, siannya kena gigit..^^,

    ReplyDelete
  4. hahahhahaha drama sebabak gitu

    ReplyDelete
  5. uuuu...sakit tuh..hehehe...pandai dia nanges nak pancing undi...

    ReplyDelete
  6. Haha comel je kisah anak dan ibu dan gigitan..

    ReplyDelete
  7. haha..perengan 2nd last tu lawak

    ReplyDelete
  8. hahahahahahaha. gile ganas 18sg nih. XD

    ReplyDelete
  9. mane ko?? ko dah betukar jd Dracula gak ke pe ni???

    ReplyDelete
  10. huhu takmo la rase gigitan drakula..tak psl² bejangkit jadi drakula sat gi..:)

    ReplyDelete
  11. aDieyza : memang pun...itu budak drama king betul...

    ReplyDelete
  12. J.M.R. : photographer tegar tue anak aku...kalau tengok kat label photographer tegar ada koleksi gambar2 yang dia dah ambil ...

    ReplyDelete
  13. cik pulau : siankan...berbekas sampai sekarang...

    ReplyDelete
  14. Dinda Iva : tue la point taknak mamanyer marah...kang tak dapat susu gantung

    ReplyDelete
  15. syahnas80 : hehehehe...comel jer...tapi sakit tue...

    ReplyDelete
  16. Edy Zaidi : memang selalu macam tue....hehehehe

    ReplyDelete
  17. nelly : kalau ada david theo, confirm dah amik berlakon..hehehehe

    ReplyDelete
  18. nora : mujur tak jadi drakula...hampir2 la...

    ReplyDelete
  19. Dda Ly : hehehehe..drakula manja2 jer...

    ReplyDelete
  20. anak mama qis dulu pon camtu jugak..keja kira gigit ja...menjerit la si mak ni..agaknya gatal gusi kot

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...