Friday, February 18, 2011

1st Contest Si Manja Mandi



Hari nie nak join satu contest...blogwalking kat umah dayu...nampak dia join contest tue...nampak macam best jer...aku nak join gak la...

 

 Al-maklum la sejak dua menjak nie banyak bawa photographer tegar g mandi...so boleh la join sekaki kat sini 

 

Contest nie merupakan yang pertama dianjurkan oleh tuan punyer blog Ibu Balqis

Gambar ni aku pertaruhkan untuk menambah hati ibu balqis

 

Nama anak : Haikal Danish

Lokasi Mandi : Kolam (Institut Latihan FAMA Port Dickson)

Tarikh Lahir : 12/09/2011 (2 tahun 5 bulan)

 

Aku rasa bila tengok gambar nie..menampakkan sisi matang anak aku nie...walaupun umur belum 3 tahun tapi gaya dan perwatakan dah semakin dewasa.....huwwaaaaa...anak aku dah besar rupernya......


Aku nak tag 2 org kengkawan blogger aku





Klu korang yang lain nak join contest ni gak klik 1st CONTEST SI MANJA MANDI



Tarikh Tamat: 28 Feb 2011


Cepat join sebelum terlambat...


6 comments:

  1. salam..
    TQ join contest si manja mandi..
    Good luck yee...

    ReplyDelete
  2. sama-sama..harap2 berjaya la...hehehe

    ReplyDelete
  3. wah3...semoge menang!! chaiyokkk!!^^

    ReplyDelete
  4. Adlan Solis : Harap2 la..mana la tau tuah budak encem nie

    ReplyDelete
  5. bro, gudluck ye, semoga ko boleh menang, hehehe

    ReplyDelete
  6. Yul: ko kena banyak2kan doa bagi aku menang...hehehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...