Monday, February 14, 2011

Photographer tegar demam panas



Kesian kat photograpaaher tegar, demam la plak. Anak dah la sorang, demam plak..betul2 menguji keimanan..semalam bw dia g mengasah lagi bakat main bowling..kagum betul, semalam dia main dpt strike tue...
G main ngan family adik aku kat south city plaza, seri kembangan.

First time la aku jejak kaki kat situ. Tuan tanah dah biasa g situ coz masa zaman remaja dia abiskan masa main snooker ngan bowling kat situ. Tempat tue aku tengok dah mcm perkampungan resident evil..dah la kedai byk x buka, tempat tu suram semacam...

Tempat bowling tue pun suram giler, tapi kira enjoy sikit la nak main coz x ramai orang. Main masuk longkang 100 kali pun takpe. Takde org nak gelakkan..nanti aku update picture kat situ..

Photographer tegar start demam pas keluar je dari tempat bowling terus je demam. Stock ubat dia dah abis plak, tpaksa merayau kat situ cari ubat.
Balik umah, kasi mandi, makan then baru makan ubat. Lepas isyak terus ajak dia tido.

Pukul 2 pagi dia terjaga dan minta nak minum air milo. Pegang badan dia dah terasa panas sgt. Dia pun dah start merengek..biasa la budak demam mcm2 la peel. Pas bagi minum milo, mkn ubat..terus tampal cool fever..ari nie aku mencutikan diri aku demi menjaga anak kesayangan aku yg masih demam.. Harap x berlarutan la..

1 comment:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...