Thursday, February 10, 2011

Tinggal Sejarah



Dah seminggu la kedai favourite aku tue tutup....tak bukak2 dah...last aku g menternak lemak kat situ, Jumaat lepas...

Tanda sokongan aku tak berbelah bagi...hehehhe

Klu boleh rasa nak wat ombak jer ngan tali barut...tak tau ape tue ombak...ala cam korang tengok bila ada game bola tue...kang bila team korang suka menang, haaa...masa nie la ombak muncul.....klu terasa bengap tahap kritikal gak, tanya la cikgu korang la....

Menurut owner kedai tue....esoknya ada orang lain yang akan ambik alih.....

Sampai ke hari nie aku belum cuba lagi...kesedihan kedai favourite tutup masih bersisa lagi....

Korang layan je la gambar nie...sentimental value tul la...sop...sop..soooooppppppp....


Mula2 kacau dulu erk auntie2 ankel semua......


Shroootttttttt........ha lega pun.......gaya mesti ada masa pegang straw nie


Air wajib kami sefamily : carrot susu (tuan tanah), milo air (photographer tegar), dan apple (wife tuan tanah la : nie selalu tukar2 la...)


Nasi goreng pataya...wajib order....bila la aku nak jemu makan nasi nie.....hehhehe


Nasi goreng cina....sape punyer?????.....semestinya photographer tegar punyer


Nasi goreng seafood....blh menjilat siku bila makan nie...


Haaaahaaahaaaa.....nie jer la ending...abis licin....tinggal kulit udang jer...klu kulit tue blh makan confirm....abisss...


Sekarang dah tak dapat makan lagi...masih terasa-rasa lagi kesedapannyer bila tengok gambar nie.....lepas nie klu rasa nak makan sedap lagi...terpaksa la layan gambar2 nie je la...

8 comments:

  1. dulu aku suke makan nasi goreng ayam kunyit..tapi skrg ni tak lagi..haha

    ReplyDelete
  2. man : aku rasa mesti ko dah pernah termakan ayam yang terlebih kunyit tue pasal ko dah taknak lagi....hehehehe

    ReplyDelete
  3. uwaaaaaaaaa sedap nyer...sume tu kegemaran shida...

    ReplyDelete
  4. aSisH.sHidA : keciwa masih berbekas....dah tak dapat dah makan semua nie.....tgk gambar je la...

    ReplyDelete
  5. adlan solis : heheheee...jamu mata...jamu mata....

    ReplyDelete
  6. ardinihumaira : memang terbaik la...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...