Wednesday, February 16, 2011

Cara Hilangkan Tekanan Kerja



kredit to mr google


Kepala aku dah penat giler....dah tahap kritikal dah nie...Tertekan buat kerja punya pasal, aku dah rasa nak MUNTAH...ada ker korang rasa cam aku nie..bila kerja menimbun giler, korang rasa nak muntah...

Disebabkan hari Isnin aku cuti coz anak aku demam, maka bermula la sesi menghabiskan keja yang dah menimbun nie...

Walaupun kerja menimbun, tapi aku ada cara tertentu nak kasi buang semua tension tue......

Nak tau macam mana?


kredit to mr google

Ehhhh...bukan macam nie la...walaupun aku rasa nak hempok dan hempas jer komputer opis nie...tapi......

kredit to mr google

Cara nak kurangkan tekanan kerja adalah masuk blog sendiri punyer dan wat blogwalking jap...kurang la sikit stress nie...sempat gak la masuk segmen en. ben...hehehehe...

Dan sempat gak jugak aku download citer2 kat youtube tue...abis semua citer seram kat pawagam tue aku download..so malam kang boleh la layan....Sambil buat kerja sambil download.....hehehehe

Malas aku nak membebel banyak kang lambat plak aku balik kerja....Tak sabar nak balik...nak pelok2 ayang danish....

12 comments:

  1. ouh..blogwalking pon bole ilangkan stress ke? wah3..hahaa..kat sini tenet slow sgt..lagi menambah kan stress..hehe

    ReplyDelete
  2. tp tmpt keje aku bos ade kt sblah... lg tension...nk on9 pon xley...hu3..

    ReplyDelete
  3. haha ramai btol yg bz hr ni kan..cuti sehari je pon semalam..adeh~

    slmt menyiapkn keje dgn tenang ye ^_^

    ReplyDelete
  4. huahuahua, tido bro cara terbaik ilangkan tension, bangun2 kompem segar je nak menulis entri baru, kehkehkeh

    ReplyDelete
  5. Adlan Solis : nasib ko la...mujur opis aku internet laju...hehehe

    ReplyDelete
  6. Syakir Rahman : sian kat ko...kat tmpt aku bos kat depan....so dia tak nampak la apa aku tgk wat...hahahaha

    ReplyDelete
  7. YanaMIB : memang ari bz sedunia la...

    ReplyDelete
  8. Dhia Delisha : klu orang bagi kit kat free ok gak

    ReplyDelete
  9. YUL : kat opis mana leh tido..kang tak pasal2 dapat surat cintan dari bos

    ReplyDelete
  10. alinac lover : siannyer....apa yang stress sgt tue...hidup mesti kena selalu happy so takde la stress...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...