Saturday, February 12, 2011

Buang Lemak Kasi Habis



Hari-hari minggu adalah hari malas update sedunia...klu saper2 masuk umah aku nie tgk citer-citer lama je la yerr...

G katam mana2 yang belum baca lagi...aku jarang update entri ari cuti...coz masa nie la ari aku berjalan-jalan dan bergolek2 ngan tali barut2 aku....

Ari nie memang tali barut2 aku kepenatan sikit coz habis lalang yang dah macam hutan simpan kat umah aku dibereskan oleh diorang.....Klu sape2 wat lawatan mengejut kat umah kami mesti cari tak jumpa la...

Al-maklum la, tak nampak umah...yang korang akan nampak adalah hutan belantara yang tebal....kekadang aku nak masuk umah pun boleh sesat....hehehhee

Yang paling kritikal aku rasa, daun yang memanjat tue...aku tak tau la apa nama...sampai boleh masuk ikut tingkap belakang umah aku....Korang rasa macam mana la keadaan belakang umah aku...dah la depan nak masuk umah pun boleh sesat...klu keluar ikut pintu belakang confirm 3 hari 3 malam tak jumpa jalan keluar.....hehehehhe

Pernahlah suatu ketika lalu, aku tengah melepak sampai mencari inspirasi kat bilik kecik, boleh plak dengar jiran sebelah mengumpat pasal belakang umah aku dah macam hutan....memang hangin betul la aku....umah aku, aku punyer pasal la...klu rajin sangat, meh tolong tebas sikit hutan nie...

Hari nie aku balik keja jer...huihhhh....senang jer nak cari jalan masuk umah, ingatkan dah salah umah...tengok alamat dah betul dah.....bila aku masuk umah, tengok tali barut2 aku tengah tersadai kat depan tv kepenatan...Try usha belakang umah, clear...memang kagum betul la....


kredit to mr google


Apa yang penting KERJASAMA....ala2 treadmark Wonderpets plak....

Hari tue dah menternak lemak tak hingat dunia...maka hari nie, hari buang lemak sampai abis plak....hehehehe

Sorang tukang cangkul...sorang tukang masukkan lalang dalam plastik hitam..photographer tegar nie pun memang ringan tulang menolong mamanyer...pantang mamanyer tinggal cangkul jap...haaa...mula la dia ambik alih keja menyangkul....dah macam petani moden plak...mujur la cangkul tue kecik jer...ngam2 la ngan dia....

Lagi sebulan kena wat lagi la.......

ok la....selamat malam...







4 comments:

  1. meh kasi lemak tu ckit kat aku
    aku ni KEKURANGAN lemak! hahahaha

    ReplyDelete
  2. dah lama tak tgk wonderpets.. haha apekah tiba2 sy pun berwonderpet jugakkks

    ReplyDelete
  3. Redbloodsnow : hahahahaha....makan lebih sikit...lepas makan terus tido...confirm lemak berebut2 melekat...

    ReplyDelete
  4. Hanis MY : kekadang layan gak tgk wonderpet...hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...