Thursday, February 24, 2011

BLOG PUTIH



 Hari nie lepas join segmen En Ben..Blogwalking jap..nampak segmen best...Terus terjah

 

BLOG PILIHAN MALAYSIA

 

Aku nak join segmen Blog Mengikut Warna


Di situ ada dinyatakan warna blog...jom skodeng bawah nie


[Merah] [Hijau] [Kuning] [Biru] [Pink] [Putih] [Coklat] [Hitam] [Ungu][Colorful]

 

Blog korang warna aper????....blog aku warna PUTIH. Kenapa aku pilih warna putih???

 

Sebab aku rasa putih tue bersih dan santai jer..Sebelum ni warna blog aku HITAM. Aku  rasa macam malap jer...ker aku sorang jer rasa macam tue...so aku berubah ker warna PUTIH...warna putih akan menyerlahkan lagi picture yang aku ambik so lebih menonjol la apa yang aku nak tonjolkan...berapa banyak tonjol la.....


Mungkin dah semakin meningkat dewasa nie, warna memainkan peranan yang cukup besar dalam hidup..

Aku nak TAG geng yang sama tema ngan aku nie :

 Percubaan Pertama

WacanaKu

 

Segmen nie tutup pada 8 pagi, 26/02/2011 

 

Korang rasa blog korang warna putih dan menawan macam blog aku...jom KLIK SINI reramai... 


18 comments:

  1. blog kita hitam... kita suka jer sbb kalau ada pic kalerful nampak mcm kelip2 waktu malam..

    ReplyDelete
  2. ♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
    TERIMA KASIH ATAS.. KUNJUNGAN ANDA
    (_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Terima kasihhh atas kesudian kunjungan balas anda ... kami amat hargai... Thanks dan terharu..


    putih itu tandanya suci murni lurus dan iklas....

    ReplyDelete
  3. smoga terpilih menjdi pilihan,,,apekah ayat..hehe

    ReplyDelete
  4. nak join tp cam xykin je:(










    http://thyyunxthiya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. THE LEKAT LEKIT STORY : HITAM ITU MENAWAN...

    ReplyDelete
  6. AFZAINIZAM : BETUL TU...100 MARKAH UNTUK ANDA...HEHEHEHE

    ReplyDelete
  7. MAN YUSOEF : THANKS MAN WALAUPUN AYAT KO BERBELIT2 TAPI AKU MEMAHAMI APA KO NAK SAMPAIKAN.....

    ReplyDelete
  8. MASNURAIN : KLU DAH PUTIH GAK...JOM JOIN SEKALI

    ReplyDelete
  9. MISC MOLECULE : MESTI YAKIN DIRI...SEGMEN YANG TAK MEMENING KEPALA....

    ReplyDelete
  10. MCM² JE SEGMEN YG ABG BEN ANJURKAN KAN :)

    ReplyDelete
  11. Redbloodsnow : lebih kurang jer...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...