Monday, February 07, 2011

Hari Yang Memenatkan




 
Penat giler aku rasa hari nie....aku nak minta maaf la kat korang yang datang jenguk umah aku nie...sunyi sepi 2 ari nie..

Buka aku sengaja nak sunyikan...aku g bercuti ngan family aku kat PD....pakej cuti2 tahun baru cina la nie...

Penat aku usung laptop berbagai...tup2 sana takde connection...dah la P1-Max tue besar gedabak...kena usung ke ulu ke hilir...tup2 sampai sana cam hampeh jer...nak story citer pasal menu menternak lemak tue pun tak sempat...

Ok la aku kena g membanting tulang nie....malam karang la aku buat posting bebanyak...sekarang tgh BZ giler....

2 comments:

  1. PD xde P1 ek?aritu guna umobile ada..siap full bar lg..sronok je on9...huhu

    ReplyDelete
  2. E.d.Y : tue la pasal...keciwa giler tak dpt update n3...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...