Monday, February 21, 2011

1st-GiVeaWaY ConTesT From PembaWa WacaNa



GA datang lagi...dah macam iklan Tora datang lagi pulak....phobia betul la aku bila dengar iklan tue...


Dah mula la nak melalut ke laut....cepat2 terajang aku supaya aku tersedar dari mimpi ngeri tue...hehhehe


Aku telah di TAG oleh eza....aku kena up kan lah kerajinan untuk menyertai GA nie...


Follower Wacanaku dah mencapai 1000 lebih...kagum dan jealous betul ngan blog nie...huhuhu








Syarat2 yang memang sempoi dan senang bagi korang nak join sekaki....

  • Mesti ade blog sendiri dan jugak akaun facebook...hehehe
  • Korang kene jadi follower Wacanaku , follow Nenizazi [sponsor hadiah] dan jugak like fanpage facebook Wacanaku.... Senang nanti korang nak tau update.
  • Buatkan satu entri bertajuk "1st-GiVeaWaY ConTesT From PembaWa WacaNa" , letakkan banner di atas dalam entri dan link kan ke entry ni...
  • Tag 3 orang dan pastikan diorang tau..
  • Letakkan link entry korang dekat komen entri ni..

Aku nak TAG geng2 blogger aku....


    Pemenang akan dipilih secara random....harap2 aku terpilih la....susah nie...harap2 harapan aku yang tinggi menggunung nie berjaya....hehehhe


    Tarikh tutup contest
    1 Mac 2011


    Korang nak join macam aku gak ker??? ...korang KLIK SINI la....


    2 comments:

    Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

    Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...