Friday, February 25, 2011

LIRIK LAGU - CUMA AKU (HELIZA HELMI)



 Korang dah layan ker video lagu heliza petang tadi...sekarang ada yang dah jatuh cintan????...hahahaha....melihat kecomelan heliza dan terasa nak hafal dan nyanyi dengan heliza secara beregu....


Meh sini aku kasi lirik lagu yang berjaya aku cilok kat tempat mr. google


 kredit to mr. google & mukabuku "heliza helmi"


Lirik Lagu Cuma Aku - Heliza Helmi

Aku suka kamu, aku cinta kamu

Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu, aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta, jika tiada rindu

Mana ada kasih, jika tiada sayang
Apa kata kamu, mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tahu

Untuk apa cinta jika tidak sudi

Untuk apa kasih jika tak memberi

Aku suka kamu, aku cinta kamu

Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi

Untuk apa kasih, jika tak memberi

Mana ada cinta, jika tiada rindu

Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi

Untuk apa kasih, jika tak memberi
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang


* Baru semangat nak hafal lagu nie bila heliza ada depan matakan....hehehehhe

8 comments:

  1. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    aku lagi suka kalu dia nyanyi

    Yang merah itu saga
    Yang lorek itu kendi
    Yang indah itu bahasa
    Yang elok itu budi
    ( 2X )

    Dudi bahasa tak jual beli
    Orang berbudi kita berbahasa
    Orang memberi kita merasa

    Pulau pandan jauh ketengah
    Gunung daik bercabang tiga
    Hancur badan dikandung tanah
    Budi yang baik dikenang juga

    Pisang emas bawa belayar
    Masak sebiji diatas peti
    Hutang emas boleh dibayar
    Hutang budi dibawa mati

    Ada ubi ada batas
    Ada budi boleh dibalas
    Terima kasih daun keladi
    Kalau boleh tolonglah lagi

    ReplyDelete
  2. Nelly suka sangat ..comel Heliza .

    ReplyDelete
  3. Afzainizam : dahsyat la bro...siap berpantun lagi...hehehhee

    ReplyDelete
  4. nelly : memang terserlah kecomelannyer....

    ReplyDelete
  5. lagu ni best
    sempoi
    heliza sumpah comei lam video ni.
    :)

    ReplyDelete
  6. comel giler heliza dlm video clip lagu nih...geram tgk.hehe :P

    ReplyDelete
  7. miszes ugly : jom layan lagu nie bebanyak kali...hahahaha

    ReplyDelete
  8. Redbloodsnow : memang comel giler...tue yang kongsi kat sini...hehehhe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...