Tuesday, February 01, 2011

Anda Gemuk!!!!!



Malam tadi g blogwalking umah kengkawan....ada la aku terjumpa pasal timbang2 nie...

Mula2 confius gak la...nak timbang ape la plak nie.....nak timbang berat pun nak kecoh sampai masuk blog ker????....hehehe...klu korang nak timbang berat g kat mana mesin kat TESCO, GIANT ker atau adik beradik diorg.....masuk 20 sen pastu tunggu jer result.....

Aku malas nak story panjang2 ari nie...kita straight to the point...

Ari nie aku try nak timbang blog aku nie....kira pemes gak la menda alah timbang menimbang nie....

Korang yg masuk blog aku nie...korang rasa blog aku nie ringat ker berat....aku kekadang confius gak...kejap aku raser dah terobesiti...kejap2 lagi aku rasa cam ringan jer....

Cuba ceciter ceciter sikit.....klu blh aku nak komen korang...penat dah aku cuba godek blog nie nak bagi ringan tapi..........


 

 CUKUP RINGAN KER TAK????


Aku tak nak la klu korang masuk sini terpaksa menunggu sampai berjinggut nak baca...huahuahua....bajet org baca jer blog aku nie.....

Ok saper yg masuk dan baca blog nie tiap2 ari sila angkat mouse......BAGUS.......

Komen2 bernas untuk meringankan lagi blog aku nie diperlukan....jgn segan2 plak nak komen....

Korang nak timbang gak blog korang gak?????...

korang KLIK SINI






2 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...