Monday, February 28, 2011

Join Bloglist Ujang9897



 Malam-malam buta nie, kena cergas sikit blogwalking...al maklum la rakan2 blog yang dah terjah bertandang kat sini dan tinggal komen...maka aku merajinkan diri aku untuk terjah diorang semula...


Maaf la lambat sikit aku ambik masa nak terjah dan buat lawatan tapak ke rumah korang..Kena tidokan photographer tegar dulu baru la boleh blogwalking dengan aman.. Demi korang terpaksa la aku meletakkan batang penyapu kat mata agar aku tak terlentok depan laptop nie...hehehehhe







Ini budak suka suki jer kentut bersepah2...cuba ce citer saper yang tak pernah kena kentut ngan Ujang nie. Aku kenal dia pun dari blog En Ben. Teruk aku kena kentut yang bau telur tembelang lepas aku wat entri NIE.


Mujur la ada aku ada FEBREZE...abis aku sembur satu rumah aku nie, baru wangi...hahahahahaha...(jangan marah erk ujang...gurau jer)


Ujang nie peminat fanatik giler kat HELIZA HELMI...dulu aku hampir tertipu tengok dia ada koleksi gambar heliza.....


Tapi ujang memang sempoi la...walaupun hampir 3 bulan terjebak dalam dunia blog nie setelah diracun oleh tunang tersayang...tapi....korang tengok la berapa ramai follower dia...tak terkejar aku. Dah cecah 1422 tue..


Dah malas aku nak melalut lebih-lebih...klu korang rasa nak tersenarai dalam bloglist Ujang, korang KLIK SINI

14 comments:

  1. waaaaaa....
    saya pown br join gak...
    hehehehe...




    jom singgah n follow belog saya...
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. fyna : jom kasi ujang pening pilih...hehehehe

    ReplyDelete
  3. mmg cepat sngt naik si ujang ni...bahaya org yg cepat naik ni..ramai je org nak dengki

    ReplyDelete
  4. Edy Zaidi : memang terfemes jap la budak ujang nie...

    ReplyDelete
  5. hahaha..thanks bro..list dah masukla..,

    tak tulis kt entri jer..tak larat..

    ada di mangsa kentut..=)

    ReplyDelete
  6. Ujang9897 : susah jer...mangsa kentut la pulak....

    ReplyDelete
  7. slm ziarah dan jejak..yey dh masuk list ujang

    ReplyDelete
  8. nikaviolet : nanti aku g terjah...

    ReplyDelete
  9. Faztee Danisha : hahahaha...sama la...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...