Saturday, February 26, 2011

AKU TELAH D' REVIEW



Betul la sejak dua menjak nie...sempat blogwalking kat rumah2 blogger yang tinggal komen dan tinggal jejak kat shoutmix..


Aku nak citer pasal aku telah di "review oleh si gadis cute Nelly



Kalau korang baca entri di sini, nelly kata dia nak review 5 blog...aku rasa macam frust jer, dah terlepas la pulak...disebabkan nelly nie rajin update blog, datang jenguk lagi, aikkk...ada peluang lagi kat sini. Apa lagi tinggal la komen kat blog nelly...mana la tau ada harapan...


Akhirnya...penantian aku berakhir, dan aku berjaya tercalon dalam senarai yang telah direview oleh nelly.





Dah rasa macam kerang busuk pulak bila direview oleh nelly the strange nie...


Terima kasih nelly kerana sudi terjah dan review blog kami. Korang berminat nak tengok saper lagi yang telah direview oleh nelly, korang KLIK SINI...


6 comments:

  1. Nelly ucapkan terima kasih ya ..
    hehehe

    oh ya , tgk la dekat entri yang terima kasih buat entry setelah ....

    ada nama awak juga ..
    =)

    ReplyDelete
  2. nelly : thanks nelly...susah jer...

    ReplyDelete
  3. Redbloodsnow : kembang montot jap...bila zie nak review kat sini....hehhehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...