Tuesday, February 08, 2011

Selamat Pagi Dunia



Wah....ucapan pagi untuk dunia gi tue....semalam beria2 la konon nak wat post bebanyak...tup2 aku dah pengsan dlu ngan photographer tegar..lepas solat isyak jer terus ajak photographer tegar bum bum....

Celik2 mata dah pagi...so tak TERTUNAILAH HASRAT DI HATI nak update blog...cilok ayat Kak Ina jap...

Tong tang tong kat dapur jap pagi nie...dapat la bawa bekal mee hoon goreng ala2 singapore punya style.....takyah la korang tgk...nanti terliur plak...susah aku kang.....ari nie just nak blogwalking jer....nanti2 klu rajin aku update citer sensasi gi tue

4 comments:

  1. aku makan mee hoon gak..tapi beli la..hahaha

    ReplyDelete
  2. perut tgh lapor ni.. terbayang2 mee tu.. walaupun xde gambar- imejin sendiri.
    Jemput ke:ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. Lya : selamat petang...nak pagi dah tak boleh..ptg baru bukak blk..

    Man : sedap ker mee hoon tue....

    Nur : bayangkan je la dlu..balik nanti masak....jap g nak terjah blog ALL In One

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...