Wednesday, February 09, 2011

Nak Makan Sedap Tak???



Hehehe..malam nie aku ingat nak jamu mata korang ngan makanan special daripada aku untuk Tuan Tanah tercinta dan photographer tegar...

Seminggu adalah 3 or 4 kali aku masak...klu angin malas datang kekadang seminggu la muka aku menebeng kat mana-mana kedai makan favourite kami....

Di sebabkan kedai favourite dah tutup, aku terpaksa la merajinkan diri masak kat umah....tapi kekadang tekak nie ngada2 gak....nak makan makanan kedai...padahal klu aku masak, aku rasa menangis tukang masak kedai tue datang nak tuntut ilmu daripada aku....hehehehe 

Takpe nanti aku survey superb punyer kedai makan..klu sedap dan bom bastic...jadi la kedai favourite kami...klu tak...first and last la tuan kedai tue tengok muka kami.....

Kekadang aku rasa muka kami muka pembawa rezeki kot kat kedai2 yang kami singgah...sebelum masuk je kedai makan tue..aku tengok macam padang jarak padang terkukur jer....nak masuk pun kekadang takut...Rasa macam kawasan resident evil je....
5 minit pas montot aku dah panas, berduyun2 orang datang....dah macam ada pesta keramaian la plak....

Klu servis kedai makan tue lembab nak mampus plus makanan plak stor bagi kucing pun kucing muntah balik...confirm la, pastu aku dah tak jejak lagi...pandang sebelah kening pun aku tak hingin.....

Tapi klu servis lembab tapi makanan sampai menjilat pinggan...haaaaa.....wajib datang lagi...susah nak cari kedai makan yang sedap2 nie....

Buat masa nie aku belum jumpa kedai yang memang perfect la...servis cepat...makanan sedap.....korang tau ker mana2 port sedap???...klu ada ceciter ceciter kat aku cikit....boleh bawa bala tentera aku g terjah......


Ada yang dah sabar nak tunggu makanan special dari aku????? 










S . A . B . A . R









 Malam karang datang semula erk.....

4 comments:

  1. aku pernah makan kat area bangi, servis lembab gile...panggil bnyk kali, tetap tak siap...blah byar air je..haha

    ReplyDelete
  2. man : ko untung gak...dapat jugak air...aku air pun ada yang tak sampai langsung....nie kan plak bayang makanan...lagi hampeh

    ReplyDelete
  3. fifiey : makanan sedap semuanya nak...klu tak sedap, nak jeling pun tak nak..hehehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...