Monday, February 07, 2011

Contest : Jom Berkereta Dengan Photographer Tegar Yang Cool



Contest yang menarik...tertarik ko memang DA BOOM...


AKu nak join contest nie...Contest nie anjuran BUDAK SEPARA MATANG ..... 

Saje nak kasi korang tengok model kereta yang susah nak dapat kat pasaran nie....orang tertentu je mampu beli...aku memang la tak mampu tapi aku biarkan photographer tegar merasmikan kereta yang tengah hot kat pasaran nie....

AKu rasa memang COOL la bila si photographer tegar bergaya ngan kereta nie...dah macam bakal pelumba kereta negara la...

Untuk tidak menghampakan korang yang bersemangat membuak-buak nak gak tengok aksi photographer tegar....

Jeng-jeng......saksikan la....


aku nak TAG kat kengkawan aku yg lain gak...jom meriahkan contest nie...



Korang nak join gak....klik SINI

6 comments:

  1. maceh tag nelly .kena carik dulu ni pic .
    hahaha
    macam ada .
    macam tak ada .:D

    ReplyDelete
  2. vavavava,...nice car..hiksss
    good luck! :)

    ReplyDelete
  3. haha comei .
    oh yang kat sidebar tuh tak yah letak pon tak pe lah .
    heheh

    *thankz join and gud luck

    ReplyDelete
  4. wahaha...jap aku tak pasti ada tak gmbr aku disamping kereta...huhu

    ReplyDelete
  5. redbloodsnow : thanks...susah nak carik keta tue kat jalanraya...

    MAKCEK bukan NENAK : oooo...tak yah letak pun boleh erk....ok...

    man : gambar tgk vacum ader takkan gambar syok sendiri dlm keta takde kot....hehhehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...